دریافتی بازیکنان پرسپولیس چقدر است؟

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت برانکو ایوانکوویچ وضعیت خوبی را سپری می‌کند، در جدول رده بندی لیگ برتر با کسب ۵۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستاده و در نیمه نهایی جام حذفی هم حضور دارد.  

سرخپوشان ایران در گروه D. لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ هم یک امتیازی هستند و تلاش می‌کنند تا با شکست الاهلی عربستان امتیازات بیشتری را کسب کنند. طبق اعلام یک منبع آگاه، سرخپوشان پایتخت تاکنون نیمی از قرارداد‌های خود را دریافت کردند و دریافتی آن‌ها به ۵۰ الی ۶۰ درصد می‌رسد.

البته برخی از آنها طلبی از سالیان گذشته دارند که درصدد هستند تا طلب شان را دریافت کنند. همچنین مشکل طلب برانکو، سرمربی این تیم هنوز برطرف نشده تا خطر جدی سرخپوشان را تهدید کند. وضعیت مالی سرخپوشان خوب نیست و احتمال دارد در ادامه با مشکلاتی مواجه شوند.  

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز (شنبه) بیان کرد: چهار سال مدت زمان زیادی است که در پرسپولیس هستم. فلسفه کاری‌ ام به شکلی است که وقتی به جایی می‌روم به نحوی کار می‌کنم که انگار قرار است صد سال در آنجا بمانم. وضعیت کاری ما مربیان نامشخص است و چیزی که من را خوشحال می‌کند، این است که الان وضعیت بهتر است.

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.