مدیر عامل پرسپولیس خیال هواداران را درباره برانکو راحت کرد

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با برنامه تهران ورزشی در رادیو درباره شروع خوب تیم پرسپولیس در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: ما برای قهرمانی در هر ۳ جام تلاش می‌کنیم و برنامه ریزی مان این است تا موفق شویم. خدا را شکر تمام امور به خوبی در حال انجام است و به لحاظ فنی هم مشکلی نداریم.

او در مورد مشکلات مالی این باشگاه افزود: مشکلات مالی همیشه وجود دارد، اما در حال کنترل هزینه‌ها هستیم تا مشکلات حل شود. به طور مثال اگر بازی با الاهلی در تهران برگزار می‌شد هزینه ما یک دهم هزینه کنونی بود و الان ۱۰ برابر بازی در تهران هزینه می‌کنیم.

عرب ادامه داد: یک ماه پیش به فدراسیون فوتبال بابت بازی در کشور ثالث نامه زدیم و روز گذشته هم دوباره این نامه را تکرار کردیم که هزینه ما را باید پرداخت کنند. بازی با الاهلی اگر در تهران برگزار می‌شد ما فقط هزینه یک شب هتل برای تیم و یک شب هتل برای داوران و مسئولان بازی داشتیم، اما الان هزینه رفت و برگشت و سایر هزینه‌ها به صورت دلار حساب می‌شود. همان‌طور که گفتم ما ۱۰ برابر بازی در تهران هزینه می‌کنیم و به جز این هزینه‌ها مشکل رفت و برگشت و سایر مسائل هم وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه کسانی باید این مشکل را حل کنند، گفت: به رئیس فدراسییون فوتبال هم نامه زدم  تا مشکل را حل کند و الان هم در فرودگاه حضور دارم و برای بردن مقداری ارز به مشکل برخوردم. این موضوعات مشکلاتی است که دیده نمی‌شود، اما وجود دارد و کار را سخت می‌کند. پرسپولیس نماینده ایران است و باید همه از آن حمایت کنیم و اجازه ندهیم آرامش این تیم بر هم بخورد.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: این مسائل هیچ‌کدام صحت ندارد. روز گذشته هم مدعی شدند که فیفا برای مطالبات برانکو نامه زده است. این در حالی است که این نامه اصلاً باید به فدراسیون زده شود نه به باشگاه پرسپولیس، اما فکر می‌کنم فیفا به جای فدراسیون، ایمیل یک خبرگزاری را زده بود که این خبر مطرح شد. شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب است و من هم همیشه در این زمینه همکاری کرده‌ام، اما باید به نحوی پیش برویم که تیم بدون حاشیه باشد و موفق شود.

عرب  در مورد کمک‌های علیرضا بیرانوند به سیل‌زدگان استان لرستان بیان کرد: سیل در چند روز گذشته کام همه‌ی هموطنان را تلخ کرد و بیرانوند هم بچه لرستان است و باید کاری برای آن‌ها انجام می‌داد. باشگاه پرسپولیس قبلاً از طریق هلال احمر به سیل‌زدگان کمک کرده بود، اما دوباره با هماهنگی‌هایی که با هلال احمر انجام دادیم و با کمک علیرضا بیرانوند ۱۰ کامیون شامل کمک‌های اولیه به استان‌های سیل‌زده فرستادیم. باز هم دوستان مان در ورزشگاه درفشی‌فر حضور دارند و منتظر هستند تا کمک‌های مردمی را به مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر و اتفاقات داوری در این مسابقات گفت: در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و آن را به افراد فنی می‌سپارم. در مورد داوری هم تلاش کردیم طبق مقررات رفتار کنیم و هر موقع اعتراضی داشتیم، آن را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم و امیدواریم اتفاقات بدی در بازی‌های آینده رخ ندهد.

او در پایان درپاسخ به این سوال که آیا پاداش نایب قهرمانی در فصل گذشته آسیا را دریافت کرده‌اند یا خیر، اظهار کرد: پاداش را به طور کامل دریافت و تمام آن هم هزینه باشگاه شد. سعی کردیم با مدیریت این پول مشکلات موجود را برطرف کنیم. در خصوص مصدومیت کمال هم به امید خدا پس از بازی با الاهلی با برانکو جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببینیم چه تصمیمی در این مورد خواهیم گرفت.