عرب: اگر بازی تهران بود، یک‌دهم هزینه می‌کردیم

ایرج عرب در خصوص بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان گفت: بلیت‌ فروشی خیلی جالب نبود اما از اینکه هوادارانی که بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند خبر ندارم. 

وی درباره استقرار پرسپولیس در یک هتل مدرن در دبی افزود: همیشه گفته‌ام که وضع باشگاه خوب است چون اگر بگوییم وضع خوب نیست اتفاقی نمی‌افتد و کسی به ما کمک نمی‌کند. باید همیشه حرف‌های امیدوارکننده بزنیم. این بازی برای ما چیزی در حدود ۱۰ برابر هزینه داشت. ما در تأمین هزینه‌ها با مشکل روبه‌رو بودیم. این بازی را می‌توانستیم با یک دهم هزینه در تهران برگزار کنیم.  اما اینجا همه هزینه‌های ما دلاری شد و هزینه‌های رفت و آمد و هتل ما دلاری بود و با توجه به هزینه‌‌های ارزی کار سخت بود. باید فکری برای اینطور مسائل کرد باید به این مسائل توجه کرد که هزینه‌های پیش‌بینی نشده به ما فشار می‌آورد و باید برای این فکری کرد. 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه در این باره از سوی وزارت ورزش کمکی به باشگاه‌ها می‌شود یا نه تصریح کرد:‌ وزارت ورزش امکان کمک به ما ندارد ما درآمد ثابت اسپانسری داریم. ما روی یک رقم یک دهم حساب می‌کنیم اما ناگهان باید ۱۰ برابر هزینه کنیم. این ۱۰ برابر ریالی نیست و ارزی است. دیروز خودم در فرودگاه با مشکل انتقال ارز روبه‌رو شدم باید فکری برای این مسائل کرد. در این مدت تلاش‌های زیادی انجام شد اما چنین موضوعاتی هم سنگین است.

عرب در خصوص اینکه قرار بود این مشکلات حل شود اما اتفاقی نیفتاده افزود: حدود ۲ ماه قبل حرف‌هایی زد شده چهار روز قبل نامه‌ای در این خصوص زدم تا این مسئله پیگیری شود. اگر در تهران بودیم یک دهم اینجا هزینه می‌کردم و حدود ۷۰ هزار تماشاگر هم از ما حمایت می‌کرد قطعاً درآمد این حضور تماشاگران زیاد بود. ان‌شاءالله در این باره فکری صورت بگیرد چرا که در این روزها شرایط سختی داشتیم اما به کسی نگفتیم و احساس کردیم اگر از این مشکلات بگوییم روی روحیه تیم اثر منفی می‌گذارد.