از خیلی از پرسپولیسی ها پرسپولیسی تر هستم
محمد دایی در مورد بازی روز شنبه سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پرمهره‌ترین تیم ایران است، این تیم پر از امکانات و تماشاگر است. البته همه فوتبال ایران برای ۳،۴ تیم خاص است و پرسپولیس هم سردمدار این تیم‌ها. مسلما بازی سختی داریم، پرسپولیس بهترین تیم ایران و نایب قهرمان آسیا است ما هم تیم جوان و خوبی هستیم.

وی در واکنش به این مسئله که برخی هواداران پرسپولیس معتقد هستند او همیشه علیه تیم آنها صحبت می‌کند، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست. ما عاشق هر تیمی هستیم که در آن کار می‌کنیم، بعد از آن هم خودم پرسپولیسی هستم و اتفاقا از خیلی از هواداران پرسپولیس که برای این تیم شکم پاره می‌کنند، پرسپولیسی‌تر هستم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه هواداران پرسپولیس با انتشار عکسی که علی دایی بعد از گلزنی تیمش به پرسپولیس مشت گرده کرده و خوشحالی می‌کند، به انتقاد از او پرداختند، گفت: «علی‌آقا» به هر تیمی که در آن کار می‌کند تعصب دارد، چون می‌خواهد پولی که می‌گیرد حلال باشد. در ضمن فکر نمی‌کنم هواداران با فهم پرسپولیس راضی بشوند سرمربی یا بازیکن تیم مقابل‌شان جلوی آنها کم‌کاری کند. فکر نکنم این طور برد‌ها برای هواداران پرسپولیس راضی کنند باشد.
 
دایی در خصوص آخرین وضعیت سایپا هم عنوان کرد: بازی با پرسپولیس و امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است. ما می‌خواهیم با جوان‌هایمان بهترین عملکرد را نشان بدهیم و ثابت کنیم در یک سال گذشته چقدر زحمت کشیدیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی و امکاناتی سایپا حل شده، خاطرنشان کرد: مشکلات حل نشده فقط یک‌سری قول‌هایی داده شده و آرامش به تیم برگشته است. جو تیم آرام‌تر شده و این مسئله خوبی است، هرچند مشکلات حل نشده. من حقیقت را می‌گویم حالا هرکسی می‌خواهد ناراحت شود مهم نیست. کل بودجه و امکانات فوتبال ما برای ۳،۴است و بقیه بدبخت هستند.