قیمت به صرفه استقلالی ماندن پاتوسی!

آیاندا پاتوسی بی تردید ستاره نیم فصل دوم استقلال بوده است، بازیکنی که تا به این جای کار 4 گل زده و 4 پاس گل داده و نقش مهمی در نتایج خوب تیمش داشته است.

اما از هفته گذشته بحث تمدید قرارداد با پاتوسی داغ شده است و در این بین عده ای می گویند او با استقلال قرارداد 6 ماهه دارد و عده ای دیگر ادعا می کنند این بازیکن قراردادش یک سال و نیمه است و فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند.

اما آنچه قطعی به نظر می رسد قرارداد پاتوسی با استقلال 6 ماهه با بند قطعی تمدید برای فصل بعد است و استقلال در صورتی که مبلغی به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت کند قرارداد این بازیکن به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد.

اما ماندن پاتوسی در استقلال چقدر برای باشگاه خرج بر می دارد، برای قطعی شدن حضور پاتوسی در استقلال این باشگاه باید مبلغ 300 هزار دلار به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون پرداخت کند و باشگاه استقلال با خود پاتوسی هم مبلغ 200 هزار دلار برای فصل بعد توافق کرده است.

با این شرایط قرارداد پاتوسی با استقلال برای لیگ نوزدهم 500 هزار دلار هزینه دارد که به نظر رقم معقولی برای این بازیکن است، بازیکنی که تا کنون نمایش فوق العاده ای در ترکیب آبی ها داشته است.

در این بین شفر به مدیران استقلال تاکید کرده است که به پاتوسی برای فصل نیاز دارد و به نظر باشگاه هم منابع لازم برای ماندگار کردن این بازیکن را فراهم کرده اند.