ارزش علیرضا بیرانوند میلیاردی شد

این سایت که در ارزش گذاری بازیکنان معتبر است، بیرانوند را سه میلیون و ۱۵ هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود ۴۳۰ میلیارد ریال می‌شود. او حدود ۲ - ۳ ماه قبل ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزاری داشت که اکنون سه میلیون و ۱۵ هزار یورو ارزش گذاری شده است.

بیرانوند در حال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با پرسپولیس درصدد برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و تقابل با الاهلی عربستان است که سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و نقطه قوت سرخپوشان محسوب می‌شود.

ارزش علی بیرو برابر با بودجه یک سال پرسپولیس

کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی ترابی نیز در سایت ترانسفرمارکت ارزش ۹۰۰ هزار یورویی دارند تا پس از بیرانوند در رده دوم با ارزش‌ترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرند.

ارزش این بازیکن اکنون ۴۵ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان است که بودجه با یکسال سرخپوشان برابری می‌کند. این تیم باید ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با الاهلی عربستان رو در رو شود.