کرانچار از تیم ملی امید می رود؟

روز گذشته (سه‌شنبه) خبری بدون منبع موثق مبنی بر تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید ایران با فدراسیون فوتبال منتشر شد. این در حالی بود که پس از انتشار این خبر هیچ‌کدام از مسئولان فدراسیون واکنشی روی آن نداشتند و به هیچ عنوان آن را تایید نکردند.

همچنین حمید استیلی روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد و گفت: فعلا با کرانچار همکاری را ادامه می‌دهیم. به نظر می‌رسد این صحبت مدیر تیم امید دو پهلو است چرا که وی در واکنش به جدایی کرانچار از واژه «فعلا» استفاده کرده است که خبر از متزلزل بودن جایگاه کرانچار می‌دهد.

در این راستا، فدراسیون فوتبال هم به دنبال فسخ قرارداد کرانچار است. البته این کار برای مسئولان فدراسیون اصلا راحت نیست، چون مبلغ قرارداد این مربی زیاد بوده و باید به صورت ارزی پرداخت شود که با این شرایط فدراسیون قطعا به مشکل می‌خورد.

در این میان که صحبت از رفتن کرانچار مطرح است، جانشین او در تیم امید قطعا یک ایرانی است و مسئولان گزینه خارجی برای هدایت این تیم مدنظر ندارند. مدیران در تلاش هستند گزینه ایرانی انتخاب کنند که بهتر از کرانچار باشد و باید دید چه کسی این مسئولیت سنگین را در آستانه مسابقات انتخابی المپیک قبول می‌کند.