استقلال به فکر یارگیری باشد

آرش برهانی در خصوص دیدار استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: استقلال در این دیدار به هیچ وجه مطابق انتظارها ظاهر نشد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و الهلال هم توانست از این موضوع به بهترین شکل استفاده کند و 3 امتیاز بازی را به خودش اختصاص دهد.

وی در مورد عملکرد خط حمله استقلال هم گفت: خط حمله در این بازی به نظر من خوب تغذیه نشد و خود منشا برای مثال در طول 90 دقیقه فقط یک فرصت خوب گلزنی به دست آورد و در سایر دقایق ارتباط خط حمله و هافبک توسط الهلالی‌ها به خوبی قطع شده بود و اجازه بازی‌سازی به ما ندادند. استقلال مهاجمان خوبی را در نیم فصل جذب کرد. پاتوسی نشان داد که فوتبالیست حرفه‌ای و باهوشی است. یا همین منشا که من در پیکان با وی همبازی بودم او قدر موقعیت‌ها را می‌داند و این خودش یک نکته مثبت است.

مهاجم سابق استقلال در مورد تصمیمات شفر در این بازی خاطرنشان کرد: یکی از اشتباهات شفر به نظر من پست بازی امید نورافکن بود که گزینه مناسبی برای آن پست نبود. نورافکن بازیکن خیلی خوبی است و در پست تخصصی خودش می‌تواند خوب عمل کند ولی او به هیچ وجه یک بازیکن رونده و مناسب برای نفوذ نیست و از همین موضوع ضربه زیادی خوردیم.

برهانی در مورد کم شدن شانس صعود استقلال با این نتیجه عنوان کرد: شانس صعود خیلی کم شده ولی هنوز غیر ممکن نیست و به نظرم می‌توانیم در صورت ورود به زمین با روحیه خوب از 2 بازی بعدی نتیجه لازم را بگیریم و اگر اتفاقات بازی‌های دیگر به نفع ما رقم بخورد به امید خدا راهی مرحله بعد شویم.

وی در رابطه با اوضاع استقلال در لیگ برتر هم گفت: در لیگ با وجود فاصله 5 امتیازی با صدر جدول همچنان جزو تیم‌هایی هستیم که در کورس قرار داریم و با توجه به بازی‌های باقی مانده از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستیم. پرسپولیس این هفته احتمالش زیاد است که جلوی سپاهان امتیاز بدهد و شانس خوبی برای ما خواهد بود تا با برتری مقابل پدیده اختلاف را با صدر جدول کاهش دهیم و نزدیک شویم. 

برهانی در مورد فعالیت استقلال در فصل آینده هم عنوان کرد: استقلال باید از همین حالا به فکر یارگیری باشد. دیدید که فصل قبل در نیم فصل اول چه اتفاقاتی برای تیم افتاد. آنطور که من شنیده‌ام اردوی پیش‌فصل تیم هم مشخص شده است و اگر استقلال برای یارگیری اقدام کند می‌تواند به بهترین شکل خودش را برای لیگ آماده کند. کادر فنی باید بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه کند تا آنها نسبت به جذب این بازیکنان اقدام کنند.

سرمربی شهرداری بندرعباس در مورد شرایط تیم خودش هم در فصل جاری عنوان کرد: ما تیم خوبی هستیم و جا دارد همینجا از زحمات دکتر امینی زاده شهردار محترم تشکر کنم که همه جوره پشت تیم بود ولی در این راه تنها بود کسی از ایشان حمایت نکرد و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را برآورده کند. امسال ما 2 میلیارد بدهی گذشته مربوط به مربیان خارجی سابق را تسویه کردیم و همین موضوع از نظر مالی مشکلات زیادی ایجاد کرد. این مبلغ نزدیک به 2 میلیارد بود که می‌توانست مشکلات زیادی از ما برطرف کند. بندرعباس هم مثل بوشهر پتانسیل این را دارد که یک سهمیه در لیگ برتر داشته باشد. از هواداران خواهش می‌کنم بیشتر به حمایت از ما بیایند چرا که تا کنون بیشترین تعداد تماشاگری که برای ما آمده 200 نفر بوده است و انتظار بیشتری از هواداران خوبمان داریم.

برهانی در پایان صحبت‌هایش هم گفت: جا دارد از این طریق اشاره‌ای هم به مشکلات پیش آمده در فوتبال ما که این روزها حسابی سر و صدا کرده داشته باشم. محسن فروزان دوست من است و از همبازیان من بوده و شناخت کافی و خوبی از او دارم و می‌دانم فوتبالیست پاک و شریفی است. این را به طور کلی بگویم که نجیب‌ترین و پاک‌ترین فوتبالیست‌ها در دنیا فوتبالیست‌های ایرانی هستند و در طول این سال‌ها در سطح اول یک مورد هم اشکالات این چنینی نداشتیم. من از آقای زنوزی انتظار داشتم در عصبانیت تصمیم نمی‌گرفت و تحقیق بیشتری انجام می‌داد و سپس آن را رسانه‌ای می‌کرد. ایشان زحمت زیادی برای فوتبال می‌کشد و از جیبش هزینه می‌کند ولی نباید با تصمیمات احساسی و بررسی نشده زحمات خودش و سایرین را از بین ببرد.

وی ادامه داد: الان بیش از 10 روز است که از این موضوع گذشته و چیزی به اثبات نرسیده است در حالیکه مواردی مثل شرط‌بندی را خیلی سریع و در عرض چند ساعت می‌توان پیگیری کرد و حساب‌های شخصی و اطرافیان و ورود به سایت‌ها و... را بررسی کرد ولی وقتی بعد از گذشت 10 روز هیچ چیزی پیدا نشده خودش نشان دهنده اشتباه بودن موضوع است. از طرفی مطرح شدن این موارد وجهه خوبی برای فوتبال ما در فوتبال جهان و آسیا نخواهد داشت. من انتظارم از هواداران خوب و پرشور تراکتورسازی این است که خودشان بزرگترین حامی فروزان باشند و بدانند محسن این فصل بازی‌های خوبی برایشان انجام داده و در موفیت این تیم نقش پررنگی ایفا کرده است.