آمار و ارقام بازی‌های پرسپولیس و تراکتورسازی

تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که این ۲ تیم در چارچوب بازی‌های رو در رو در لیگ برتر کشور، بیست و یک بار با یکدیگر رو به رو شده اند.

سهم پرسپولیسی‌ها از این بیست و یک تقابل یازده پیروزی بوده است، اما تراکتور نیز جلوی سرخپوشان پایتخت تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداده اند و ۷ بار به پیروزی رسیدند. ۴ مسابقه هم به تساوی ختم شده است.

بهترین و پرگل‌ترین پیروزی سرخپوشان پایتخت مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ شانزدهم با نتیجه ۳ بر صفر با گل‌های رامین رضاییان، وحید امیری و مهدی طارمی بود. پرگل‌ترین نتیجه‌ای هم که تیم تراکتورسازی تبریز در مقابل پرسپولیس کسب کرده نتیجه ۴ بر یک بوده است. تراکتورسازی در این بازی با نتیجه ۴ بر یک و با گل‌های لوپز، حاتمی، ابراهیمی مقابل پرسپولیس به برتری رسید.

این ۲ تیم در حالی روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که از نام هر ۲ به عنوان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی یاد می‌شود. بازی رفت این ۲ تیم در لیگ هجدهم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی مهر تاییدی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و یا نزدیک شدن تراکتور به صدر جدول خواهد بود.

تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتور سازی تبریز بازی برگشت خود را روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ آغاز خواهند کرد.