شجاعیان سرخپوش می‌شود!

آبی پوشان پایتخت دیشب در هفته بیست‌وهفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده گرفتند. استقلالی ها در شبی که ‌می‌توانستند با یک برد سه امتیازی به صدر جدول نزدیک‌تر شوند و شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند اما با شکستی تلخ تقریبا شانس‌ قهرمانی را از دست دادند تا حسابی طرفدارانشان را خشمگین کنند.

اما این دیدار برای آبی‌پوشان یک اتفاق مهم هم داشت. وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در نیمه نخست این دیدار دست به حرکت عجیب و جنجال‌آفرینی زد. در حالی که داریوش شجاعیان عملکرد خوبی در بازی داشت و جزو خوب‌های استقلال بود، او را از بازی بیرون آورد و مرتضی تبریزی را به جای او به میدان فرستاد تا باعث عصبانیت شدید ستاره تکنیکی آبی‌ها شود و شجاعیان با ناراحتی به نیمکت برود.

این حرکت شفر باعث شده تا شایعات زیادی درباره هافبک این تیم به وجود بیاید. ظاهرا اختلاف شفر با شجاعیان ریشه قدیمی‌تر دارد و فقط به تعویض در این دیدار مربوط نمی‌شود. گفته می‌شود زنوزی مالک متمول تیم تراکتورسازی در نظر دارد در پایان فصل شجاعیان را به تبریز بیاورد و جانشین مسعود شجاعی یا اشکان دژاگه کند که به احتمال بسیار زیاد فصل از تراکتور جدا می‌شوند.

با توجه به حضور شجاعیان در گسترش فولاد تبریز پیش از پیوستن به استقلال و همچنین داشتن رابطه خوب با زنوزی مالک ماشین‌سازی و تراکتور، سرخ‌پوش شدن او در فصل آینده اصلا دور از انتظار و بعید به نظر نمی‌رسد.