دغدغه بزرگ استقلال بعداز اخراج شفر

 جنجالی‌ترین خبر امروز دوشنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۸، اخراج وینفرد شفر از استقلال بود. سرمربی آلمانی که می‌خواست جنگیدن را بعد از شکست برابر پدیده آغاز کند، اما هیات مدیره استقلال، این مجال را به او نداد.

حالا نگرانی استقلالی‌ها دو برابر شد، زیرا از یک سو باشد استرس ادامه یافتن نتایج عجیب تیم شان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند و از طرف دیگر، نگران توافق بر سر قطع همکاری با شفر باشند.

طبق اخباری که از اطراف باشگاه استقلال می‌شنویم، قرارداد این مربی آلمانی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است و البته کادرفنی نیز از همین قرارداد بهره می‌برند. فورکل، ساشا و میگوئل به عنوان دستیاران شفر احتمالا با او جدا خواهند شد هرچند در خبر منتشر شده از سوی ارگان خبری باشگاه، فقط نام شفر و فرزندش ساشا دیده می‌شود.

البته استقلالی‌ها معتقدند در پایان فصل، زمان رسیدگی به مسائل مالی فرا می‌رسد، ولی شفر اگر دست به شکایت ببرد، می‌تواند آبی پوشان پایتخت را حسابی تحت فشار بگذارد آن هم با شرایط ارزی داخل کشور!

مدیران باشگاه استقلال که حتی برای ۵ بازی آینده نیز نخواستند شفر را حفظ کنند، قطعا برنامه‌هایی برای تسویه حساب با او دارند که اگر چیزی غیر از این باشد، استقلال وارد بازی خطرناک مالی می‌شود.