مشکلات مجیدی در سرمربیگری استقلال تهران

فرهاد مجیدی پس از تعلیق وینفرد شفر از سوی باشگاه استقلال هدایت این تیم را در بازی های باقیمانده لیگ برتر فوتبال برعهده گرفت و در این راه مشکلات بزرگی سر راه او قرار دارد.

اولین مشکل فرهاد مجیدی بازیکنانی هستند که سابقه زیادی در استقلال دارند و پژمان منتظری و سید مهدی رحمتی با کوهی از تجربه می توانند برای فرهاد مجیدی یک تهدید محسوب شوند.

کم تجربگی فرهاد مجیدی در س مربیگری می تواند تصمیمات او را تحت الشعاع قرار دهد و به عنوان مثال اگر فرهاد مجیدی بخواهد با این ۲ بازیکن وارد چالش شود شاید عنان کار از دستش خارج شود و به نوعی تحت امر او قرار نگیرند.

برخی عوامل بیرونی استقلال از حضور مجیدی روی نیمکت این تیم رضایت ندارند و پیشکسوتانی در این باشگاه وجود دارند که خود را از فرهاد بهتر می دانند و شاید بتوانند فضای رسانه ای را به سود خود تغییر دهند.

استقلال در روز های آتی لیگ برای قهرمانی روز های سختی در پیش دارد و باید چشم به بازی های رقیبان هم داشته باشد اما سهمیه برای استقلال از هر اتفاقی واجب تر است و فرهاد مجیدی در این سه بازی باید مراقب از دست دادن سهمیه هم باشد.

این مربی جوان استقلال بدون تجربه باید روز های سخت و پر استرسی را تجربه کند و در صورت ناکامی یک سایه بزرگ برای استقلال از دست رفته است و فرهاد مجیدی به یک مهره سوخته تبدیل می شود.

اما نقطه قوت فرهاد مجیدی احترامی است که هواداران این تیم برایش قائل هستند و در روز های آتی سکو ها به سود او خواهد بود و این موضوع به مقابله چاقوی دو لبه بر عکس نیز می تواند رخ دهد.

فرهاد مجیدی اگر در استقلال موفق شود و شانس به وی رو کند و رقیبان هم نمره قبولی نگیرند و در بازی های باقیمانده همه چیز به سود استقلال شود شاید فرهاد به اسطوره بی چون چرای استقلال بدل شود.

این شوک برای استقلال می تواند مثمر ثمر باشد اگر فرهاد و بازیکنان از این فضا استفاده کنند.