علوی: تا دقیقه ۸۰ جنگیدیم

سیدمحمد علوی بعد از شکست ۴ بر ۲ مقابل استقلال تهران در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود تا دقیقه ۸۰ پایاپای بازی کردیم به بازیکنان گفته بودیم که مراقب ارسال‌های استقلال باشند و روی همین ارسال‌ها هم دو گل دیگر دریافت کردیم. وی در مورد اینکه فصل بعد هستید گفت: اینکه فصل آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد باشگاه تصمیم می گیرد ومن خیلی در جریان آن نیستم. با من صحبتی نشده است در حال حاضر سعی می‌کنم در دو بازی باقیمانده با قدرت حاضر شویم. بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند ولی به دلیل عدم تمرکز دو گل دیگر خوردیم.

علوی در مورد اینکه برای این مسابقه برنامه داشتید یا نه گفت: برای این بازی برنامه داشتیم ولی برای هماهنگ کردن بازیکنان زمان نیاز داریم. بازیکنانی مثل فرید امیری داریم که خوب بودند ولی استقلال هم محکوم به برد بود و این تیم از فرصت هایش استفاده کرد و به پیروزی رسید. ما تیم جوانی هستیم.

علوی در مورد اینکه باشگاه‌هایی مثل استقلال خوزستان با مشکل مالی باید در لیگ برتر باشند یا نه گفت: این سوال را باید از مدیریت باشگاه بپرسید این تیم ۴-۵ مربی عوض کرد. من شنیدم این تیم با قدرت فصل آینده تیمداری خواهند کرد. مقابل نساجی و نفت مسجدسلیمان خوب بازی کردند. امروز هم خوب بودیم من سعی می‌کنم از این جوانان استفاده کنم.