تغییر سرمربی استقلال به نفع ما تمام شد

محمد علوی در خصوص شرایط استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و همه چیز عالی است. بعد از یک شکست و دو تساوی این بار نوبت پیروزیِ تیم ماست و مطمئنم به تهران می‌رویم تا با هر 3 امتیاز و دست پر به خانه برگردیم.

وی در مورد اینکه تقابل با استقلال در آزادی کار دشواری برای آنهاست گفت: من اینطور به این قضیه فکر نمی‌کنم. در تیم ما آرامش وجود دارد و بدون استرس کارمان را دنبال می‌کنیم ولی استقلال تهران اوضاعش خراب است و درگیر حاشیه و مسائل داخلی است و نتایج اخیر این تیم فکر می‌کنم در روحیه‌شان تاثیر منفی گذاشته است. ضمن اینکه بازی‌های آسیایی آنها را خسته کرده است و این ها همه پوئن مثبت برای تیم ماست.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال عنوان کرد: من به مجیدی تبریک می‌گویم. او بازیکن بزرگی است و محبوبیت زیادی دارد و در زمان بازی هم از بزرگترین فوتبالیست‌های ما بوده است. برای او از بازی بعد از این هفته آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ما در این هفته می‌رویم برای بردن.

علوی در مورد اینکه انتخاب مجیدی ممکن است شوک مثبت به استقلال وارد کند و کار آنها سخت می‌شود گفت: ممکن است این اتفاق بیافتد ولی من با تجربه‌ای که خودم دارم فکر می‌کنم در این هفته کاری از دست مجیدی بر نمی‌آید چرا که تا سرمربی بخواهد تغییرات مورد نظرش را ایجاد کند و تفکراتش را در تیم پیاده کند حداقل یک هفته زمان لازم دارد. من خودم وقتی تیم را گرفتم نتوانستم برای بازی با فولاد تغییری ایجاد کنم. خیلی تلاش کردم تا ذهنیت بازیکنان تغییر کند ولی در بازی با فولاد با همان ذهنیت قبلی وارد زمین شدیم و دیدید که شکست هم خوردیم ولی از بازی بعد مقابل نفت مسجد سلیمان تیمِ من وارد زمین شد. برای همین می‌گویم استقلالِ مجیدی را از هفته بعد و از بازی با صنعت نفت آبادان ببینید.

وی با اشاره به اینکه استقلالِ مجیدی تیم ناشناخته‌ای است گفت: بله از این نظر کار ما سخت است و اگر شفر بود می‌توانستیم استقلال را آنالیز کنیم و تا حدودی بدانیم با چه تفکراتی وارد زمین می‌شود ولی حالا این تیم ناشناخته است و مشخص نیست سبک بازی مورد نظر مجیدی چگونه است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چرا این تیم با وجود عملکرد خوبش پیروز نمی‌شود عنوان کرد: ما دو بازی بسیار سخت داشتیم ولی در هر دو بازی حاکم میدان بودیم و شایسته برتری بودیم اما بدشانسی آوردیم و نتوانستیم به 3 امتیاز برسیم ولی مطمئنم 3 امتیاز بازی با استقلال برای ماست.

علوی در مورد شرایط سخت استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر گفت: شرایط سخت نیست و ما با برتری در 3 بازی باقی مانده که از آن مطمئن هستم می‌توانیم در لیگ بمانیم. بازیکنانم انگیزه و روحیه خیلی خوبی دارند و همین انگیزه را در آنها می‌بینم که با این اطمینان صحبت می‌کنم. یک خبرهایی هم در مورد بازگشت 6 امتیاز کسر شده به دست ما رسیده است. وکیل باشگاه به صورت جدی در حال پیگیری این موضوع است و ما با بازیکن به توافق رسیدیم و حالا مانده جلب نظر فیفا برای برگشت حکم و امیدوارم این اتفاق بیافتد و تا قبل از پایان لیگ تکلیفش مشخص می‌شود.