تمرینات پرسپولیس پشت در‌های بسته

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان پایتخت دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

درحالیکه السد قطر و الاهلی عربستان در رده‌های اول و دوم هستند، پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات سرخپوشان که پس از حضور مقابل استقلال در دربی ۸۹ پایتخت، مقابل پیکان تهران و الاهلی عربستان نیمکت نشین سیامک نعمتی شد و تنها مقابل سایپا بازی کرد، اما مصدوم شد و دیدار با ذوب آهن اصفهان، الاهلی عربستان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را از دست داد و بازی نکرد، اما با اعلام برانکو ایوانکوویچ، بودیمیر به دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان می‌رسد و می‌تواند بازی کند.

او که با قرارداد کوتاه مدت و ۶ ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، تنها توانست یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان در دیدار رفت به ثمر برساند و آمار ضعیف او در امر گلزنی باعث شد تا منتقدان برانکو خرید او را زیر سوال ببرند.

بودیمیر از امروز (پنج شنبه) در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد و با صلاحدید کادرفنی در ترکیب ۱۱ نفره مقابل نماینده ازبکستان قرار خواهد گرفت. سرخپوشان برای این دیدار محرومی ندارند، اما ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند.

همچنین آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اعزام به ازبکستان، از ساعت ۱۱ فردا (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی و پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.