فراهانی: سایپا بدون علی دایی هم تیم بزرگی‌است

میلاد فراهانی درباره برتری تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مشهد مقابل سایپا تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بازی خوبی برای تیم پدیده بود و از آنجاییکه می خواستیم سه امتیاز دیدار با سایپا را کسب کنیم زحمات زیادی در طول یک هفته اخیر کشیدیم.

او افزود: سایپا، با وجود تغییر کارفنی اش و جدایی علی دایی تیم خوب و بزرگی است. خدا را شکر توانستیم این تیم را شکست بدهیم و یک گام دیگر به کسب سهمیه آسیا نزدیک شویم.

دروازه بان تیم پدیده شهرخودرو ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم در این فصل سهمیه بگیریم و خوشبختانه توانستیم در این مسیر از یک بازی سخت و مهم سه امتیاز بگیریم. دیدار بعدی مان با سپاهان حکم مرگ و زندگی را دارد و این را می دانیم سپاهان تیم بزرگی است که کادرفنی با تجربه و بازیکنان خوبی دارد. با این وجود باید برای نتیجه گیری در خانه خودمان به مصاف این تیم برویم.

فراهانی درباره حمایت تماشاگران از تیم پدیده در ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: ما برای کسب جام قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امید داریم و بخش بزرگی از این نتایج خوب را مدیون حمایت هوادارانمان هستیم. امیدواریم با تداوم حمایت آنها در بازی با سپاهان و ماشین سازی هم بهترین نتایج را بگیریم.