تحلیل کربکندی از عملکرد ذوب آهن و منصوریان

رسول کربکندی درباره بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و الزورا عراق اظهار داشت: الزورا یکی از تیم‌هایی است که به همراه ذوب‌آهن امکان صعودشان از این گروه وجود دارد. اگر چه نتایج این تیم با نوسان همراه بوده، اما در خانه خوب نتیجه می‌گیرد. ذوب‌آهن نشان داده در بازی‌های بیرون از خانه روان و راحت بازی می‌کند. ذوب‌آهن با یک مساوی هم می‌تواند از این گروه صعودش را مسجل کند. در مجموع پیش‌بینی می‌کنم بازی راحتی در انتظار هر دو تیم نخواهد بود. شاگردان منصوریان باید مواظب بازی فیزیکی تیم حریف باشند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند گروه ذوب‌آهن نسبت به استقلال و پرسپولیس راحت‌تر است، گفت: واقعیت امر این است گروه ذوب‌آهن نسبت به گروه پرسپولیس و استقلال راحت‌تر بود البته ذوب‌آهن در شرایطی وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد که از شرایط چندان خوبی در لیگ برتر برخوردار نبود. معتقدم نتایج خوب ذوب‌آهن در آسیا باعث شد تا اعتماد به نفس این تیم دوباره در لیگ بازیابی شود.

کربکندی در پاسخ به این سوال که در صورت صعود ذوب‌آهن از این مرحله آیا شاگردان منصوریان شانسی برای حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا دارند یا خیر، تصریح کرد: قطعا بازی در مرحله حذفی متفاوت‌تر از بازی‌های مرحله گروهی خواهد بود و تازه در این مرحله با تیم‌هایی روبرو خواهد شد که تیم‌های با کیفیت و خوبی هستند. البته اگر این تیم برای مرحله بعدی تقویت شود مطمئن باشید شانس زیادی دارد تا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص حواشی ایجاد شده برای تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برایم خیلی تعجب برانگیز است که چرا در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات هیئت مدیره ذوب‌آهن تصمیم به تغییر مدیر این تیم گرفتند و به نظرم هیچ کدام از این تصمیمات حرفه‌ای نیست. واقعا خبر ندارم چه مشکلی وجود داشته تا باعث شده این تغییرات ایجاد شود.‌ ای کاش مدیران این باشگاه خویشتن‌داری می‌کردند تا لیگ به پایان برسد و پس از آن شروع به ایجاد تغییرات در باشگاه یا تیم می‌کردند.