سرمربی پرسپولیس جانشین سیدجلال را معلوم کرد

در روزهای اخیر نام‌های مختلفی برای حضور در خط دفاع پرسپولیس شنیده شده. از محمدحسین مرادمند بگیرید تا محمد نادری که در کورتریک بلژیک بازی می‌کند و البته مرتضی پورعلی‌گنجی که یک بازیکن کلیدی در ترکیب یوپن و تیم ملی ایران است هر چند کمی بعید و دور از انتظار است اما پرسپولیس تیرش را رها کرد تا شاید بتواند یکی از بهترین مدافعان فعلی ایران و حتی آسیا را جذب کند و در همین زمینه برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیسی ها برای فصل بعد لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود از هم اکنون دست بکار شده است. 

برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد، محمدحسین مرادمند مدافع میانی پدیده مشهد را به خدمت بگیرد. مدافع سابق سپاهان در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیست برانکو قرار داشت اما باشگاه مشهدی اجازۀ خروج این بازیکن را صادر نکرد. با توجه به پیشنهاد شجاع خلیل‌زاده از باشگاه های متمول قطری و سن و سال سید جلال حسینی، برانکو به دنبال جذب یک مدافع مطمئن و مستحکم است.

لازم به ذکر است چندی است برخی خبرها از جذب مرامند از سوی پرسپولیس تهران به گوش می رسد که مذاکرات ابتدایی با این بازیکن و مدیر برنامه هایش انجام شده و قرار است در صورت کسب رضایت از تیم مشهدی (پدیده) مرادمند پرسپولیسی شود.

این ستاره مشهدی همچنان با تیم خراسانی پدیده قرارداد دارد و در صورت کسب رضایت و همچنین توافق با سرخپوشان پایتخت می تواند به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد.