بازیکنان سابق پرسپولیس دوباره سرخپوش می شوند؟

 ناکامی پرسپولیس در فضای نقل و انتقالات چند سال اخیر و پذیرش علنی شکست در این ماجرا، برانکو ایوانکوویچ را مجبور کرد تا بالاخره از موضع خود کوتاه بیاید و چراغ سبز خود را برای بازگشت ستاره‌های جدا شده از این تیم نشان بدهد که همین مسئله موجب بروز حواشی‌های فراوان در میان هواداران پرسپولیس شد، چرا که آنها سریعاً به دنبال سرنخ اولیۀ برانکو، لیست سیاه سرخ‌ها را بررسی کردند تا پیش از اعلام رسمی بازگشت ستاره‌ها، به نام آنها پی ببرند.

همانطور که می‌دانید، مهدی طارمی، وحید امیری، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و محسن مسلمان، 6 ستارۀ بزرگ پرسپولیس بودند که پایه گذار قدرت امروزی سرخ‌ها نیز محسوب می‌شوند و هرکدام با جنجال‌های فراوان تیم محبوب خود را ترک کردند تا در این میان برخی هم لقب بی‌غیرت، یاغی، بردۀ پول و ...، را هم به خود بگیرند! همان افرادی که برانکو برای بازگشتشان به پرسپولیس چراغ سبز رسمی خود را نشان داده است!

رامین رضاییان و محسن مسلمان و مهدی طارمی

اینکه کدام بازیکن به پرسپولیس بازمی‌گردد، اکنون اصلی‌ترین بحث موجود میان هواداران است؛ برانکو حالا ذهن‌ها را به سمتی برده که دیگر کسی حتی حوصلۀ انتقاد از ماریو بودیمیر، مهدی شیری، سروش رفیعی، سه خرید ناموفق خود را نداشته باشد و همه ذهن‌ها به سمتی برود که هواداران نسبت به همیشه ابراز علاقه کرده‌اند، پس این احتمال وجود دارد که شاید ایوانکوویچ برای آرام کردن فضای موجود، با توجه به ناکامی در چند هفتۀ اخیر، از یک تکنیکی روانی استفاده کرده باشد و اظهارات وی بدان معنی نخواهد بود که قطعاً کسی به پرسپولیس بازخواهد گشت!

اما اگر بحث بر بازگشت باشد، باید صادقانه گفت که مهدی طارمی، رامین رضاییان و محسن مسلمان، را باید از همین حالا از لیست احتمالی ورودی‌های پرسپولیس خط زد! چرا که آنها نسبتشان با پرسپولیس فقط یک خاطره است و هیچ‌گونه نقطۀ مشترکی میانشان وجود ندارد! هرچند که مسلمان هنوز بر روی سکوها و نزد هواداران محبوب است، اما او شدیداً از سوی برانکو رد شده و می‌شود، رضاییان نه نزد برانکو و باشگاه و نه نزد هواداران محبوبیتی دارد، طارمی نیز تنها نزد برانکو جایگاهی قابل اتکا داشته و هواداران باشگاه، با توجه به رفتارهای عجیب وی، هرگز با او سر سازش نخواهند داشت.

وحید امیری و صادق محرمی و فرشاد احمدزاده

اما کمی این طرف‌تر اسامی وجود دارند که تنها در انتظار یک بلۀ ساده از برانکو می‌باشند! صادق محرمی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سه ستارۀ محبوب برانکو در سال‌های گذشته بودند که به طور کاملاً مشخص، حمایت این مربی کروات را حتی در اوج انتقادات داشتند و تا روز آخر حضورشان در پرسپولیس، از زیر چتر حمایتی پروفسور خارج نشدند؛ پس اگر قرار بر بازگشت باشد، باید در ارتباط با این سه گزینه سخن گفت، بله! برانکو در ارتباط با ستاره‌های محبوب خود سخت گفت، نه ستاره‌های محبوب رسانه‌ها، برای حاشیه‌سازی!