نبی: کسی از پرسپولیس جدا نمی‌شود

مهدی محمدنبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل السد گفت: قهرمانی لیگ را به هواداران تبریک می‌گویم. انشاالله هدف بعدی باشگاه کسب جام قهرمانی در جام حذفی است.

نبی در خصوص پیشنهاداتی که برای سرمربی پرسپولیس آمده گفت:‌ ایشان یک پرسپولیسی است و اینجا خانه او است. در خدمتش هستیم.

وی در خصوص وضعیت ماندن یا رفتن بازیکنان تیم گفت:‌ بازیکنان به همین شکل هستند و کسی از تیم جدا نمی شود. شاید چند نفری از خارج از کشورپیشنهاد داشته باشند که باید به برانکو و عربارائه بدهند.

نبی در مورد اظهارات مهدی تاج مبنی بر اینکه تیم های باشگاهی نمی‌توانند در خارج از کشور اردو بزنند، گفت: قاعدتا آقای تاج منظورشان تیم هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند. تیم ما در لیگ قهرمانان آسیاست و قاعدتا اردوها باید بر اساس نقطه نظرات سرمربی برگزار بشود. این موضوع به صورت مصاحبه از طرف ایشان بوده است. باید دستورالعملش بیاید بعد می توانیم آن را تجزیه تحلیل کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص روند خصوصی سازی باشگاه گفت: این مساله مصوبه دولت است و یک کارگروه از از سوی دولت و مجلس مشخص شده که آن ها باید بررسی کنند و نظر نهایی را اعلام کنند.کار کارشناسی در دولت شده و ما هم از آن تمکین می‌کنیم. باشگاه های ما که در لیگ حرفه ای هستند باید به سمت خصوصی سازی بروند.

نبی در مورد اینکه مدیرعامل سپاهان اعلام کرده مخالف تقسیم بندی تماشاگران به صورت 50-50 است گفت: مقررات می گوید 50-50 و غیر از این نیست.