سکوت مسئولان فولاد در مورد جذب بازیکنان جدید

فولاد خوزستان بعد از اتمام هجدهمین دوره لیگ برتر خیلی زود وضعیت کادرفنی خود را مشخص کرد و بعد از قطع همکاری با افشین قطبی خیلی زود جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد.

بعد از انتخاب نکونام این روزها اخبار مختلفی در مورد نقل و انتقالات باشگاه فولاد خوزستان به گوش می‌رسد. 

بعد از انتخات نکونام به نظر می‌رسد اختیارات نقل و انتقالات به سرمربی جدید سپرده شده و این باشگاه در حال توافق و عقد قرارداد با بازیکنان جدید است.

در همین راستا طی روزهای گذشته اخباری در مورد جذب بازیکنان جدید مطرح شده اما باشگاه فولاد خوزستان هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشته و موضع مدیران این باشگاه اعلام بی اطلاعی یا اینکه هنوز قرارداد به امضا نرسیده، بوده است.

محمد بلبلی اولین بازیکن بود که نام او مطرح شد و در ادامه بحث قرارداد با رضا شربتی هم مطرح شد. امروز هم بحث جذب شهاب گردان و احمد عبدالله‌زاده در فضای مجازی منتشر شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد علاقه زیادی به تائید اخبار  این تیم بعد از گرفتن عکس یادگاری در کنار بازیکن و مربی جدید دارد و این اتفاق در هنگام جذب افشین قطبی در اواسط فصل گذشته بر همگان روشن شد. 

با توجه به اینکه در حال حاضر عکسی انداخته نشده و مدیرعامل باشگاه در قاب تصویر حضور نیافته هنوز اخبار جذب بازیکنان جدید از سوی این باشگاه تائید نشده و مدیران این تیم از این مسئله بی اطلاعی می‌کنند اما باید منتظر روزهای آینده ماند تا باشگاه فولاد طی روزهای آینده با انتشار تصویر مدیرعامل باشگاه فولاد در کنار بازیکنان جدید خبر جذب این بازیکنان را به صورت رسمی اعلام کند.