اتفاق خاصی در فینال جام حذفی رخ نداد!

حمید درخشان در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: اتفاق خاصی در بازی رخ نداد و تنها بازیکنان دو تیم بودند که تفاوت‌ها را در داخل زمین رقم زدند. تیم داماش بر خلاف بازیکنان پرسپولیس که باتجربه بودند سعی داشت با دوندگی زیاد بازی قابل قبولی انجام دهد و این عملکرد آن‌ها جای تقدیر دارد. اخبار ورزشی- درخشان گفت: بیشتر مالکیت توپ و میدان در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود و با توجه به این مسئله طبیعی بود که این تیم قهرمان شود. البته تیم داماش گیلانیان نشان داد شایستگی حضور در این مرحله را داشته و بی دلیل نبوده که در مراحل گذشته جام‌حذفی چند تیم لیگ‌برتری را حذف کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: تمام اعضای باشگاه پرسپولیس چه مدیریت، چه کادر فنی و چه خود بازیکنان زحمت کشیدند تا این تیم قهرمان شود. به هواداران پرسپولیس که یار و یاور بازیکنان در تمام مسابقات بودند تبریک می‌گویم. ان‌شاءلله در سال جدید بازیکنان با یک طراوت و نشاط خاصی در مسابقات ظاهر شوند و در کنار آن هم بتوانند قهرمانی در آسیا را هم تجربه کنند.
درخشان در خصوص احتمال جدایی برانکو از تیم پرسپولیس تهران تصریح کرد: فکر می‌کنم یک سال دیگر از قرارداد برانکو با پرسپولیس باقی مانده، اما با این وجود حق طبیعی وی است که تصمیم بگیرد بماند یا برود. امیدوارم در تیم پرسپولیس بماند. او در این چند سالی که در پرسپولیس حضور دارد، خیلی برای پیشرفت پرسپولیس تلاش کرده و از این بابت به او نمره قبولی می‌دهم.
وی در پایان در مورد بودیمیر اظهار داشت: بودیمیر واقعأ در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و امیدوارم برای لیگ نوزدهم مسئولان باشگاه پرسپولیس بازیکنی را خریداری کنند که کیفیت بالاتری نسبت به بازیکنان داخلی داشته باشد.