پدیده جنجالی لیگ به دنبال فرصت طلایی در تیم ملی

 تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیدار دوستانه باید فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه برود و مارک ویلموتس بلژیکی در صدد است تا در نخستین دیدار روی نیمکت یوز‌های ایرانی به پیروزی برسد تا با روحیه بیشتر مقابل کره جنوبی قرار بگیرد.

در لیست تیم ملی که هفته پیش اعلام شد، نام اللهیار صیادمنش جوان توجه فوتبالدوستان را جلب کرد. او پس از حضور در استقلال و درخشش در این تیم مورد توجه فنرباغچه ترکیه قرار گرفت و در صدد پیوستن به این تیم است. مارک ویلموتس بلژیکی هم کنار دعوت از بازیکنانی همچون وحید امیری، کریم انصاری فرد، سردار آزمون (به دلیل مصدومیت در این اردو حاضر نشد و علی علیپور جای او را گرفت) علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و مهدی ترابی، صیادمنش را به تیم ملی دعوت کرد تا نشان دهد یکی از اصول در تیم ملی جوانگرایی است.  

صیادمنش به دلیل مصدومیت در استقلال، بیشتر بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، اما امیدوارست تا مقابل سوریه بازی کند و خود را به سرمربی بلژیکی تیم ملی نشان دهد. او در لیگ هجدهم پدیده استقلال و لیگ برتر بود و به دلیل حواشی که بر سر مصدومیت و حضورش در فوتبال ترکیه به وجود آمد به پدیده جنجالی فوتبال ایران تبدیل شد.

البته به نظر می‌رسد در دیدار فردای (پنج شنبه) تیم ملی مقابل سوریه، ویلموتس از تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کند و با توجه به حضور مهدی طارمی و کریم انصاری فرد، احتمال حضور صیادمنش در ترکیب اصلی کم است، اما به احتمال زیاد در دقایق پایانی بازی خواهد کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و سپس شاگردان ویلموتس به سئول می‌روند تا با کره جنوبی دیدار کنند.