این بازیکنان آینده فوتسال ایران هستند

سید محمد ناظم الشریعه  بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل لبنان گفت: در همین ابتدا به بازیکنان جوان تیم ملی و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم بازیکنان در این بازی نسبت به بازی مقابل افغانستان عملکرد خوب و بهتری داشتند.

 وی گفت: اگر نگاهی به آمار  بازی امشب مقابل لبنان کنیم متوجه می شویم که تیم زیر ۲۰ سال ایران مالکیت خوبی در حفظ توپ در زمین حریف و همچنین موقعیت های خوب گلزنی زیادی داشته که  متاسفانه  آنها نتوانستند از  موقعیت‌های به دست آماده به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به نظر من پشت بازی و پیروزی امشب مقابل لبنان منطق  نکته مثبتی بود که بازیکنان و کادر فنی توانستند پیروز میدان شوند  بازیکنان تیم‌ملی جوان و تجربه کافی در بازی‌های بین‌المللی ندارند و کادر فنی در ابتدا و قبل از هر بازی باید بازیکنان را از لحاظ شرایط  روحی و روانی آماده کنند که این کار به خوبی در بازی امشب انجام شده بود.

ناظم الشریعه گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و به این تیم فرصت بدهیم  و آنها را حمایت کننیم این بازیکنان جوان پر انرژی و پرشور هستند و آینده تیم ملی ایران در دستان این بازیکنان است. امیدوارم این پیروزی‌ها مستمر باشد و آنها  در بازی با ژاپن هم موفق و به مرحله نهایی صعود و بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع و دل مردم را شاد کنند.