از بچگی استقلالی بودم

بهزاد غلامپور در خصوص آغاز تمرینات این تیم و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

حسین حسینی هنوز قراردادش را امضا نکرده و تکلیف او چه زمانی مشخص می‌شود؟

فکر می‌کنم حسینی تقریبا کارش تمام شده و امروز و فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

شرایط استقلال چطور است؟ ظاهرا ۴-۳ جلسه‌ای تمرین کرده‌اید.

خوشبختانه شرایط خوب است. ما تازه کارمان را آغاز کرده‌ایم و کادر فنی در حال محک زدن بازیکنان است، ضمن اینکه تیم هم خوب تمرین می‌کند و کارمان را رفته رفته جلو می‌بریم.

شما تنها عضو ایرانی کادر فنی استقلال هستید، ارتباط گرفتن و کار کردن در این شرایط سخت نیست؟

این کار حرفه‌ای است و تخصص من است. به هر حال ما کار تیمی انجام می‌دهیم و یکی دو ساعت قبل از تمرین برنامه‌ها را می‌چینیم و همه چیز برمبنای احترام جلو می‌رود.

شما حدود یک سال و نیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پرسپولیس کار کردید و بارها در موردش توضیح دادید، اما واقعیت امر این است که شما از بچگی استقلالی بودید.

من بارها گفته‌ام به خاطر علی دایی به پرسپولیس رفتم و یک سال و ۱۱ هفته در آن تیم کار کردم.من مربی فوتبال هستم و کار حرفه‌ای انجام می‌دهم. همیشه هم گفته‌ام چه در استقلال باشم و چه نباشم، آرزویم موفقیت این تیم است. تا حالا در عمرم حتی یک بار هم از کسی در استقلال انتقاد نکرده‌ام و همیشه حامی تیم محبوبم بودم. اگر هم در تیم رقیب کار کردم، فقط به خاطر شخص علی دایی بوده، وگرنه همه می‌دانند که من از بچگی استقلالی تیر بودم.

در اواخر سال ۱۳۷۲ بود که مصاحبه‌ای از شما در یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شد که اگر اجازه ندهند در استقلال بازی کنم، از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. این اظهارنظر را به یاد دارید؟

بله، برای من پیشنهاد آمده بود و مدیرعامل ما آقای ملاحی بود و مدیرعامل باشگاه استقلال کاظم اولیایی. من برای پاس خیلی زحمت کشیده بودم و تلاش زیادی کردم، اما وقتی از تیم محبوبم پیشنهاد آمد، آن مصاحبه را انجام دادم و واقعا دوست داشتم در استقلال بازی کنم. ضمن آنکه در حرفه مربیگری نیز یک سال با آقای مرفاوی کار کردم.

وضعیت مهدی نوراللهی چطور است؟ آیا او می‌تواند تبدیل به گلری بزرگ شود.

نوراللهی هم گلر خوبی است که در تیم ملی امید حضور دارد. او جوان است و می‌تواند با تلاش به موفقیت برسد.