چه کسانی پژمان را از استقلال دور کردند؟

امیر حسین صادقی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص باندی که در باشگاه استقلال وجود دارد و او نیز پیش از این صحبت‌هایی درباره آن‌ها کرده است، اظهار داشت: من از سال ۸۷ با محمود رضا بابایی آشنا شدم که یک سری اتفاقاتی که نباید می‌افتاد، توسط این شخص رخ داد. حالا کاری با درست و غلط کار‌های او ندارم، چون مدیران  بابایی را وارد باشگاه کرده بودند. در خصوص این شخص، صحبت‌هایی که باید با مدیریت  می‌کردم را نیز انجام دادم.

حتما دلیلی دارد که استقلال ۶ سال است نتیجه نمی‌گیرد

صادقی درخصوص اینکه آیا حاشیه‌ها از استقلال دور شده یا نه، تصریح کرد: وقتی تیم بزرگی مثل استقلال نتیجه نمی‌گیرد، یعنی حتما اتفاقاتی در این تیم می‌افتد و من این‌ها را  ضعف مدیریتی تلقی می‌کنم. افرادی به نام مدیر برنامه دور و اطراف باشگاه استقلال هستند و اتفاقاتی توسط بازیکنان درجه ۲ و حتی  ۳ و یا اتفاقاتی  به اسم مربی رخ می‌دهد. همین‌ها باعث شده تا استقلال ۶ سال نتیجه نگیرد. البته به غیر از کسب یک جام حذفی و این برای باشگاهی مثل استقلال ضعف بزرگی است. امیدوارم فتحی به این موضوع پی برده باشد و از نقطه نظرات پیشکسوتان استقلال استفاده کند.

اسم خطیر را مدام در دعواها می‌شنوم

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره اینکه قبلا در مصاحبه‌ای گفته‌است که مدیران استقلال بیشتر به فکر شهرت هستند، خاطر نشان کرد: این صحبت من درباره خطیر بود و در ۶ ماهی که او در استقلال بوده مدام اسم او را در دعوا می‌شنیدم. درباره شفر و دیگر بازیکنان استقلال صحبت می‌کرد که این هم برای باشگاه استقلال خوب نیست. افرادی که قبلا جای خطیر در استقلال کار کرده بودند، مردم ۵ سال بعد از اتمام کارشان با نام او آشنا می‌شدند. به هر حال این ضعفی برای خطیر است که سِمتی در باشگاه استقلال دارد. امیدوارم به جایگاهی که در آن وارد شده است توجیه باشد و بعد از قدردانی در حد جایگاه خودش کار کنند.

فتحی نمی‌خواهد پژمان در استقلال باشد

صادقی درباره اینکه چرا قرارداد پژمان منتظری با استقلال تمدید نمی‌شود، تاکید کرد: من ۱۲ سال در باشگاه استقلال بازی کردم و به همه شرایط این تیم واقف هستم. شک نکنید که مدیر عامل و یا هرکسی که در باشکاه حضور دارد، پژمان را نمی‌خواهد. دلیلش را هم خود مدیران باید بگویند که چرا با منتظری تمدید نمی‌کنند، نه من! اگر دلیل این موضوع را می‌دانستم که خب خودم مدیرعامل می‌شدم.   

دوست دارم دستیار پیروز قربانی شوم

صادقی درباره پیروز قربانی هم گفت: پیروز سریعترین مربی لیگ برتر است. هم قرارداد بست هم استعفا داد. با او صحبت کردم. موضوع بر سر هماهنگ نبودن مدیر عامل و مربی جدید استقلال بود. البته من دوست دارم به عنوان دستیار قربانی حضور داشته باشم چرا که انسان با شخصیتی است و تحصیلات بالایی دارد و دوست دارم در کنارش کار کنم.

برای مربیگری در جوانان استقلال فقط صحبت کردم

او درباره پیشنهاد مربیگری در تیم جوانان استقلال گفت: فقط یک صحبت‌هایی شده بود و نه چیز بیشتر!