مدال برنز ملی‌پوشان فوتبال روی میز ایران

در دومین روز از مسابقات جهانی فوتبال روی میز ۲۰۱۹ اسپانیا؛ ملی پوشان کشورمان برابر حریفان خود در دو ماده کلاسیک و تند بازی به میدان رفتند.

اخبار ورزشی_ در ماده کلاسیک، تیم الف ایران متشکل از بهرام سلیمانی و حمید مقدم برابر تیم اسپانیا به پیروزی رسیدند و در ادامه مقابل تیم ایتالیا نتیجه را واگذار کردند و به مرحله رده بندی راه یافتند. در نهایت نمایندگان کشورمان توانستند عنوان سومی مشترک این ماده را به همراه میزبان از آن خود کنند و موفق به کسب مدال برنز شدند.

در همین ماده، تیم ب کشورمان با ترکیب سیدمصطفی حدادی و حسین شهباز گهرویی برابر تیم آلمان نتیجه را واگذار کردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. همچنین تیم ج ایران متشکل از عباس مه‌آبادی و مصطفی مسعودی برابر تیم ایتالیا شکست خورد.

در ماده تند بازی دوبل یک حذفی، تیم الف کشورمان با ترکیب حمید مقدم و بهرام سلیمانی پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر تیم بلژیک ب، نتیجه را مقابل بلژیک الف واگذار کردند و از صعود به مرحله نمیه نهایی بازماندند و در نهایت در جایگاه پنجم مشترک قرار گرفتند.

اخبار ورزشی_ در این ماده، تیم ب کشورمان متشکل از سیدمصطفی حدادی و حسین شهباز گهرویی مقابل تیم بلژیک ب نتیجه را واگذار کردند.

عباس مه‌آبادی و مصطفی مسعودی ملی‌پوشان تیم ج کشورمان نیز برابر تیم ایتالیا ۲ بر یک نتیجه را واگذار کردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

گفتنی است جام جهانی فوتبال روی میز ۲۰۱۹ اسپانیا از روز سه شنبه ۱۱ تیر ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۵ تیر ماه ادامه دارد و روزهای پنجشنبه و جمعه جام قهرمانان در دو بخش انفرادی و دوبل و روز شنبه مسابقات قهرمانی برگزار می شود.