پیروزی شاگردان نکونام برابر گل گهر سیرجان

شاگردان جواد نکونام که در اردوی تدارکاتی تهران به سر می‌برند، امروز در دیداری تدارکاتی رو در روی تیم گل گهر سیرجان قرار گرفتند.

اخبار ورزشی_ برای فولادخوزستان، شهاب گردان، وحید حیدری، ایوب والی، موسی کولیبالی، سعادت حردانی، آبشک، سینا ‌مریدی، حسن بیت‌سعید، مهرداد هدایتیان، قاسمی نژاد و باقرپور به عنوان ترکیب اولیه در نیمه اول به میدان رفتند.

دو تیم در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت این فولاد بود که در دقیقه ۱۲ توسط حسن بیت‌سعید دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد.

فولاد نیمه نخست را با یک گل برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم نیز فولاد با ترکیب نجاریان، والی، کولیبالی، جعفری، آبشک، دورقی، قاسمی نژاد، بیت سعید، سیف اللهی و پریرا به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پریرا پس از خطا روی بازیکن تیم حریف با کارت زرد داور مواجه شد.

فولاد که در نیمه دوم بازی برتری را نسبت به گل گهر سیرجان به نمایش گذاشت و موقعیت های گلزنی خوبی روی دروازه حریف خلق کرد، در دقیقه 79 توسط پریرا آقای گل فصل گذشته لیگ ایران به گل دوم رسید.

پریرا در دقیقه 88 نیز گل دوم خود و سومین گل فولاد را به ثمر رساند. در پایان این دیدار شاگردان جواد نکونام با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.