روانخواه: ساعت ۸ صبح گفتند در جام شهدا بازی داریم

امید روانخواه، سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر و حذف از رقابت‌های جام شهدا بیان کرد: برای برگزاری این مسابقه هوا  بسیار گرم بود و تا ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه) اطلاعی از برگزاری این بازی‌ها نداشتیم، اما به ما گفتند و تیم ما شرکت کرد.

اخبار ورزشی_ دیروز (سه‌شنبه) تمرین پرفشاری انجام دادیم، اما دوست داشتیم در این مسابقات شرکت کنیم، زیرا تجربه خوبی برای ما است و کمک می‌کند تا نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.

او درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر گفت: برای صعود به لیگ برتر باید فاکتور‌هایی داشت تا تیم به لیگ برتر صعود کند، اما ما این شرایط را نداریم. تیم خوب، باکیفیت و جوانی داریم و بازیکنان سال گذشته را در تیم حفظ کردیم، اما شرایط مالی ضعیفی داریم و انتظار صعود، فشار زیادی را به ما وارد می‌کند.

پیشکسوت استقلال درباره ارزیابی اش از شرایط این تیم با حضور استراماچونی اظهار کرد: بهتر است الان نظر ندهیم و باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. استراماچونی کارنامه خوبی دارد و یک مربی جوان است و باید ببینیم در مسابقات چه نتایجی را کسب می‌کند.

روانخواه در مورد احتمال تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: در تمرینات آماده سازی تلاش کردیم تا خوب تمرین کنیم و آماده شروع رقابت‌ها شویم و امیدوارم تاخیر نداشته باشد، زیرا این موضوع به ما ضرر می‌زند. لیگ نباید به تعویق بیفتد و باید تفکر و برنامه ریزی خوبی وجود داشته باشد. با وضعیتی که وجود دارد، تکلیف ما هم هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم خود را چگونه در شرایط خوب خود نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در مورد مشخص بودن زمان قرعه‌کشی لیگ دسته اول گفت: باید بدانیم در هفته اول و در کجا با چه تیمی بازی می‌کنیم و باید قرعه کشی زودتر برگزار شود. امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم. سال گذشته هم کسی فکر نمی‌کرد به لیگ دسته اول صعود کنیم، اما این اتفاق رخ داد و  هدف اصلی ما باید صعود به لیگ برتر است، اما هیچ‌کس تحت فشار نیست و ما و باشگاه می‌دانیم چقدر امکانات داریم.