فرهاد مجیدی راهی اسپانیا شد

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو درحالی از ۲ ماه قبل زیر نظر فرهاد مجیدی و کادرفنی اش در مرکز تیم‌های ملی فوتبال آغاز شد که قرار است اردوی بعدی در شهریور ماه برگزار شود.

اخبار ورزشی_ یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) در اردوی گذشته، ابتدا مقابل نفت مسجد سلیمان با هدایت مهدی تارتار به تساوی رسیدند و سپس رو در رو روی تیم بزرگسالان متوقف شدند.

شاگردان مجیدی در اردوی شهریور ماه به تاشکند می‌روند تا دو بازی را با تیم ملی امید این کشور برگزار کنند و این درحالیست که کادرفنی امید‌ها در تدارک هستند تا اردویی را در مرداد ماه تشکیل دهند.

البته رخ دادن این اتفاق منوط به تایید سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و همکاری باشگاه‌ها است.

خبر دیگر اینکه در حالی که تاکنون فقط محمد حبیبی (مربی دروازه بان) و فرشاد ماجدی (مربی) در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور دارند، قرار است از اردوی بعدی یک مربی اسپانیایی هم که رابطه خوبی با مجیدی دارد، به تیم اضافه شود و به همین دلیل سرمربی تیم امید امروز (پنج شنبه) به اسپانیا رفت تا با روبرتو دیدار و مذاکر کند.

البته یک مربی بدنساز نیز به نام بهزاد نوشادی که سابقه همکاری با مجید جلالی (سایپا)، یحیی گل محمدی (نفت تهران و ذوب آهن)، علی کریمی (نفت تهران و سپیدرود رشت) را دارد، به صورت آزمایشی در تیم امید حضور دارد تا تصمیم نهایی درباره او اتخاذ شود.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.