گرشاسبی: رقم قرارداد‌ها دروغ است

 گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص رقم های منتشر شده قراردادهای سابق بازیکنانش اظهار داشت: «در شرایطی که دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم بازیکنان را با آن رقم ها حفظ کردیم ولی اصلا این عدد و ارقام درست نیست. از نظر حرفه ای هم درست نیست که این عدد و ارقام و قراردادها بیاید و برملا بشود، مگر اینکه همه باشگاه ها اینکار را بکنند.»

اخبار ورزشی-او ادامه داد: «اینکه فقط پرسپولیس بخواهد این اعداد و ارقام را اعلام بکند در تیم تنش ایجاد می کند و کار حرفه ای نیست. ولی مجدد می گویم بعضی از مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه مصاحبه هایی کرده بودند، باز هم می گویم این عدد و ارقام دروغ است، تکرار می کنم دروغ است.»

وی در خصوص تمدید قرارداد شایان مصلح و سپس قرار گرفتن نام او در لیست مازاد ادامه داد:«بالاخره این مورد را کسانی که هستند باید پاسخ بدهند و درست نیست بنده پاسخ بدهم. ولی در کل با توجه به اینکه سرمربی با تاخیر مشخص شد و قرارداد سرمربی با تاخیر انجام شد باشگاه پرسپولیس مجبور شد مواظب باشد که بازیکنان را از دست ندهد. بعد که سرمربی آمد و لیست مازاد را اعلام کرد مشکلاتی پیش آمد که امیدوارم زودتر حل بشود.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص پیش بینی قهرمانی پرسپولیس به همراه کالدرون گفت: «برای قضاوت خیلی زود است. شما و ما هم می دانیم تمرین ملاک تیم را مشخص نمی کند و مسابقه ملاک است. بعد از سه چهار بازی می توان نظر داد اما الان زود است که نظر بدهیم.»