منصوری: قهرمانی، ذهنیت سپاهان است

مرتضی منصوری در مورد اردوی برگزار شده سپاهان در ترکیه گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در ترکیه برگزار شد. ما در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردیم و سه بازی خوب انجام دادیم. دو بازی اول ما کمی سخت بودند اما در بازی سوم کارمان راحت‌تر بود. 

اخبار ورزشی_ وی در ادامه گفت: در ترکیه بیشتر روی وضعیت بدنی کار کردیم. سرمربی از شرایط اکثر بچه‌ها رضایت دارد و خودم هم شرایط خوبی دارم. خدا را شکر بازیکنان تیم ما خیلی با هم هماهنگ شده‌اند. در سه بازی هشت گل زدیم و گلی دریافت نکردیم که نشان می‌دهد شرایط تیم نسبت به ابتدای تمرینات بسیار بهتر شده است.

مدافع سپاهان در مورد تأخیر در شروع مسابقات لیگ برتر گفت: تیم‌ها براساس شروع لیگ تمریناتشان را برنامه‌ریزی می‌کنند اما وقتی زمان شروع لیگ مشخص نباشد آن‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. ما رتبه اول آسیا را داریم و این اتفاق برای ما خوب نیست. هر سال با همین مشکلات لیگ را شروع می‌کردیم اما امسال نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که لیگ دچار تأخیر شده است. اگر بگویند مثلا لیگ یک ماه دیگر شروع می‌شود، خیالمان راحت می‌شود و برای یک ماه دیگر برنامه ریزی می‌کنیم اما این که کسی نمی‌داند چه زمانی بازی‌ها شروع می‌شوند، خسته کننده است.

منصوری در مورد اینکه آیا سپاهان در فصل جدید فوتبال ایران می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند، گفت:‌ یک بازیکن نباید قول قهرمانی بدهد. همه به تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به چشم مدعی نگاه می‌کنند اما به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق ممکن است در آن بیفتد. ما برای قهرمان شدن تلاش می‌کنیم. رسیدن به قهرمانی ذهینت ما بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه سپاهان است. نمی‌توان الان از قهرمانی صحبت کرد و در مورد آن قولی داد اما همه ما این ذهنیت را داریم و برای آن تلاش می‌کنیم.