حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک در اردوی قایقرانی

با توجه به آمادگی فدراسیون های ورزشی برای حضور در بازیهای المپیک توکیو، امروز سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از اردوی قایقرانی بازدید کردند.

اخبار ورزشی_ * از ساعت ۱۷:۳۰ نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در فدراسیون قایقرانی حاضر شدند و دقایقی با علیرضا سهرابیان صحبت کردند.

* قرار بود وزیر ورزش از ساعت ۱۷ در اردوی قایقرانی حاضر شود اما وی با تاخیر زیاد و از ساعت ۱۹ همراه با صالحی امیری در فدراسیون قایقرانی حاضر شد.

* سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی صحبت هایی را به مسئولان ورزش کشور ارائه کرد.

* عادل مجللی ملی پوش قایقرانی ایران در صحبت هایی که با وزیر داشت از او خواست تا حمایت ویژه ای از قایقرانی صورت بگیرد.

* وزیر ورزش هم در این بازدید به قایقرانان گفت: نگاه ما ویژه و عمیق است اگر ورزشکاران بخواهند جدا از بحث سهمیه می توانند مدال المپیک بگیرند. ما خیلی امیدواریم غیر از رشته های مدال آور تکواندو، کشتی، وزنه برداری، به قایقرانی، جودو، کاراته و شمشیربازی هم برای مدال آوری امیدواریم اما کاراته را می دانیم که روی سکو می رود.

* سهرابیان درباره کسب سهمیه و مدال صحبت هایی را با وزیر ورزش مطرح کرد که وزیر ورزش با شوخی گفت حرفی را بزنید که انجام می شود چرا که صحبت های شما در صدا و سیما ضبط می کند. سهرابیان قول داد تایمی ثبت شود که تاکنون سابقه نداشته است.

* ملی پوشان آبهای آرام کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان و کسب سهمیه المپیک آماده می کنند که از اواخر مرداد در مجارستان آغاز می شود.

مسئولان ورزش کشورمان بعد از قایقرانی به فدراسیون تیراندازی رفتند.