خطیبی: ماتیاش نظرمان را جلب نکرد

رسول خطیبی پس از توقف تیمش در بازی تدارکاتی امروز مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: هدف از برگزاری دیدارهای تدارکاتی محک زدن تمامی بازیکنان و شناسایی نقاط ضعف تیم است و بر همین اساس کسب نتیجه در اولویت نیست.

اخبار ورزشی_ سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حضور دروازه‌بان جدید در ترکیب تیم و نقش او در گل‌های دریافتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پاول ماتیاش بعنوان دروازه‌بان تستی در تمرینات هفته‌های اخیر حضور داشت و تصمیم گرفتیم در این بازی توانایی‌های او را محک بزنیم که متاسفانه نتوانست نظرمان را جلب کند.

خطیبی با تاکید بر اینکه هدف از انجام بازی تدارکاتی نیز رسیدن به همین اهداف است، افزود: استقلال تیم قدرتمندی است و به آمادگی مطلوبی دست یافته و ما با علم به این موضوع با آنها بازی تدارکاتی ترتیب دادیم تا هم بازیکنان اغلب جوان‌مان تجربه بازی مقابل تیم قدرتمند و بزرگی همچون استقلال را کسب کنند و هم نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم.

وی در ادامه به شکست سنگین تیم‌های بزرگ دنیا همچون رئال مادرید در بازی‌های تدارکاتی اخیر اشاره کرد و یادآور شد: شکست در بازی‌ تدارکاتی به بهای شناسایی نقاط ضعف را قبول می‌کنیم تا درصدد آن هستیم که با جذب دروازه‌بان و مهاجم ششدانگ مشکلات‌مان را رفع کنیم تا در بازی‌های رسمی فصل موفق باشیم.