طلسم ۹ ساله ذوب با منصوریان در آسیا شکسته می‌شود؟

تیم فوتبال ذوب آهن ایران باید فردا (دوشنبه) در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الاتحاد عربستان برود و امیدوار به کسب پیروزی است تا بتواند به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یابد.

اخبار ورزشی_ این تیم آخرین بار در سال ۲۰۱۰ با هدایت منصور ابراهیم زاده به فینال این مسابقات رسید اما در بازی نهایی مغلوب سئوگنام کره جنوبی شد و نتوانست قهرمانی را از آن خود کند.

اخبار ورزشی_ حال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، سبزپوشان با هدایت علیرضا منصوریان درصدد هستند تا نتایج سال ۲۰۱۰ را تکرار و به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

آخرین بار که ذوب آهن حتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید نیز به سال ۲۰۱۰ برمی گردد و حالا شاگردان علی منصور کار سختی برای تکرار نتایج ۹ سال پیش دارند. سبزپوشان باید فردا (دوشنبه) دیدار دور رفت را با الاتحاد در دوبی برگزار کنند و سپس در قطر میزبان نماینده نماینده سعودی ها باشند. 

در پایان لازم به ذکر است، ذوبی ها برای بازی فردا محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداند اما محرومیت فخرالدینی بخشیده شد و او مشکلی برای تقابل با الاتحاد نخواهد داشت.