کالدرون: این مهاجم بی‌کیفیت است او را نمی‌خواهم

 پروسه جذب مهاجم خارجی قرمزهای پایتخت هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود. بعد از معرفی انواع و اقسام مهاجم خارجی به باشگاه پرسپولیس در این مدت، مودیبو مایگا مالیایی به تهران آمد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند، اما برخلاف انتظار باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون مایگا در تست‌های پزشکی رد و پرونده حضورش در پرسپولیس بسته شد.

اخبار ورزشیبعد از منتفی شدن حضور مودیبو مایگا و اصرار سرمربی آرژانتینی به جذب مهاجم خارجی، دلال‌ها با گزینه‌های ریز و درشت‌شان بار دیگر به سمت باشگاه پرسپولیس و اتاق مدیرعامل این باشگاه هجوم بردند تا گزینه خودشان را به پرسپولیس تحمیل کنند. در این بین یک گزینه بیشتر از سایرین در رسانه‌ها مطرح شد و آن هم نرمین هاسکیچ صرب بود. هاسکیچ که فصل قبل آقای گل لیگ صربستان شد، چندی قبل هم به باشگاه پرسپولیس لینک شده بود که در آن مقطع به دلیل مخالفت باشگاه تحت قراردادش و همچنین شایعه مصدومیت این بازیکن، آمدن هاسکیچ منتفی شد.

آن‌طور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس به دلیل قیمت پایین هاسکیچ در مقایسه با سایر گزینه‌ها به خصوص آن‌هایی که کالدرون معرفی کرده، دوست دارد با این بازیکن قرارداد ببندد. ولی از یک منبع موثق شنیدیم گابریل کالدرون به شدت با جذب هاسکیچ مخالفت کرده و این موضوع باعث ایجاد اختلافاتی بین سرمربی آرژانتینی و باشگاه پرسپولیس شده است. کالدرون در آخرین صحبتی که با باشگاه داشته، به آن‌ها اعلام کرد، هاسکیچ بی‌کیفیت است و او را نمی‌خواهم.