هاشمی‌نسب: نتیجه بازی با پرسپولیس زیاد مهم نیست
مهدی هاشمی‌نسب با اشاره به دیدار دوستانه فولاد برابر پرسپولیس که با پیروزی شاگردان جواد نکونام همراه شد، گفت: بازی خوبی بود و توانستیم در این بازی محک بخوریم. البته نتیجه این بازی زیاد مهم نیست و این دلیل نمی‌شود که، چون پرسپولیس را بردیم، پس می‌توانیم و باید تمام بازی‌ها را در لیگ ببریم. شرایط بازی‌های لیگ متفاوت است و تیم‌ها انگیزه متفاوتی دارند.
 
اخبار ورزشیوی با اشاره به حاشیه‌های این بازی و اخراج دو بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: این مسائل زیاد جدی نیست و نتایج و اتفاقات بازی‌های دوستانه، مثل اتفاقات صفحات مجازی است که نباید آن‌ها را چندان جدی گرفت. تیم‌ها معمولاً در این بازی‌ها دنبال محک خوردن هستند و بازی با پرسپولیس هم دستاورد‌های خوبی برای ما داشت.
 
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر نیز تصریح کرد: این بی‌نظمی‌ها همیشه در فوتبال ما وجود داشته است و مربوط به امسال نیست. البته این موضوع ربطی به سازمان لیگ و فدراسیون ندارد. دلیل شروع نشدن لیگ برتر فوتبالی نیست.
 
هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند در فصل جدید جزو مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی در فوتبال درست نیست و باید منتظر شروع بازی‌ها باشیم. ما تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.