پرسپولیس را با چند بازی تدارکاتی نباید قضاوت کرد

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا مهاجم برزیلی فولاد در دیدار تدارکاتی با دو گلی که به ثمر رساند موجب پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس شد. 
* از شرایط تیم‌تان رضایت داری و فکر می‌کنی در اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی که داشتید به نحو مطلوبی آماده شده اید؟
بله چند اردوی خوب در شهر‌های مختلف داشتیم و با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی متعددی که داشتیم به نحو مطلوبی آماده شده‌ایم و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنیم. 
* در اکثر بازی‌های تدارکاتی پیروزی‌های بزرگی مانند بازی مقابل پرسپولیس کسب کردید، با این شرایط چه وضعیتی را برای تیم‌تان در لیگ برتر پیش‌بینی می‌کنی؟
اینکه تیمی به بردن و پیروزی عادت کند خاصیت خوبی است، اما شرایط بازی‌های رسمی با بازی‌های تدارکاتی خیلی متفاوت است و برای موفقیت در لیگ نباید خیلی به برد در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی دل خوش کرد. 
* از بازی و گلزنی‌ات مقابل پرسپولیس بگو؟
پرسپولیس با مربی جدید روش بازی اش فرق کرده است. ما مقابل این تیم نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و با دو گل پیروز شدیم که قرعه زدن دو گل هم به نام من خورد، اما من به این گل‌ها خیلی دل خوش نمی‌کنم. پرسپولیس هم تیم خوبی است و به‌نظرم با چند بازی نباید در مورد آن قضاوت کرد. 
* هدف تیمت و خودت در لیگ هجدهم چیست؟
مربی ما جاه‌طلبی‌های زیادی برای حضور در لیگ نوزدهم دارد. به‌دنبال کسب سهمیه هستیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. خودم هم به‌دنبال تکرار آقای گلی هستم هر چند که خوب می‌دانم برای رسیدن به آقای گلی و موفقیت باید خیلی زحمت کشید و تلاش کرد و کمتر حرف زد.