برای پیروزی در دربی می‌جنگیم

سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت اظهار کرد: بازیکنان داماش در طول 90 دقیقه با تمام وجود مقابل سرخ‌پوشان بازی کردند و این بازی جسورانه با کسب سه امتیاز همراه شد.

اخبار ورزشی_ وی با بیان اینکه نتیجه بازی نشان‌دهنده واقعیت مسابقه نیست، افزود: دو تیم نمایش دل‌چسبی ارائه داده و موقعیت‌های خوبی در طول مسابقه خلق کردند ولی این داماش بود که توانست از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه داماش برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته اول باید قوی‌تر باشد، بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان پس از سه فصل غیبت به رقابت‌های لیگ دسته اول بازگشت ولی با این تعداد بازیکن نمی‌توانیم مسابقات را پرقدرت ادامه دهیم.

فراهانی با تأکید بر اینکه سیاست‌های باشگاه را رأس این باشگاه مشخص می‌کند، افزود: ظرف یکی دو روز آتی هدف باشگاه برای حضور در لیگ یک مشخص می‌شود، باید بدانیم برای صعود به لیگ برتر بجنگیم یا هدفمان بقا باشد.

وی با بیان اینکه داماش در ثانیه‌های پایانی جواز حضور در رقابت‌های لیگ یک را کسب کرد، گفت: داماش در شرایط متفاوتی پا به رقابت‌های لیگ دسته اول گذاشته و بدن‌سازی‌مان متناسب با این رقابت‌ها نبود، باید قوی‌تر از رقابت‌های لیگ دسته دوم کار کنیم و این تنها مختص بازیکنان نیست، امکانات لجستیکی داماش در حد لیگ یک نبوده و باید قوی‌تر از گذشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر ارائه بازی جسورانه از سوی این تیم گفت: مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم، از حساسیت‌های دربی به‌خوبی آگاه بوده و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

فراهانی با اشاره به اینکه سه تیم گیلانی نباید تنها به فکر پیروزی مقابل یکدیگر باشند، گفت: حساسیت‌های یک مسابقه لذت دیدار را بیشتر کرده و این کری خوانی‌ها هستند که بر جذابیت فوتبال اضافه می‌کنند، این کری خوانی‌ها نباید با توهین همراه شود.

وی با بیان اینکه توهین به مردم رشت یا انزلی توهین به تمام گیلک‌ها است، افزود: در بازی مقابل رایکا بابل هواداران این تیم پیش از مسابقه و انتهای مسابقه تیم داماش را تشویق کردند و از حرکت زیبا لذت بردیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه 72 ساعت پیش از آغاز بازی مقابل رایکا سه بازیکن خود را از دست داد، بیان کرد: مدیران باشگاه با بنده صحبت کرده و اعلام کردند نمی‌توانند این سه بازیکن را حفظ کنند، متأسفانه از همکارانم گله‌مند هستم، بازیکنی که دو فصل در لیگ دسته دوم برایمان بازی کرد به‌راحتی به تیم لیگ برتری می‌رود و دستمان کوتاه است.

فراهانی با تأکید بر اینکه داماش به هیچ مربی یا بازیکنی متکی نیست، افزود: بازیکنان و کادر داماش با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مسائل کلان باشگاه دخالت نمی‌کند، گفت: حقمان پیروزی مقابل نیروی زمینی در بازی پلی‌آف بود، بیش از شش ماه منتظر صدور رأی دیدار خوشه طلایی ساوه و مقاومت تهران هستیم.