با برانکو توافق نکنیم، محروم می‌شویم/ پرسپولیس قهرمان می شود

محمد پنجعلی یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و مدیر آکادمی این تیم است. او در دهه 60 با محمدحسن انصاری فرد هم تیمی بود و حالا به شکلی دیگر با انصاری فرد همکاری خواهد داشت.

اخبار ورزشی- پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نکات مختلف حضور مدیرعامل جدید سرخ ها اظهار نظر کرد و نکات مختلفی را گفت.

* از حضور انصاری فرد خوشحال شدم

من در مجموع از حضور انصاری فرد خوشحال شدم چون از بچه های خودمان است و شرایط باشگاه را هم می داند. همچنین سابقه مدیریتی دارد اما باید ببینیم چطور کار می کند. نکته مهم این است که مردم، پیشکسوتان و وزارت ورزش باید حمایت زیادی از او انجام دهند.

* اگر با برانکو توافق نشود، محروم می‌شویم

او باید زحمت بکشد و سعی کند تا درآمدزایی کند. فوتبال ما راه درآمدزایی ندارد و مشکلات زیادی هم از طرف مالک باشگاه وجود دارد. انصاری فرد باید هرچه سریع تر با برانکو توافق کند چون اگر این کار نشود، محروم می شویم. فکر کنم محمدحسن بتواند این کار را انجام دهد.

* لازم نیست هیئت مدیره از پیشکسوتان باشد

حضور محمدحسن انصاری فرد خیلی خوب است اما به نظر من لازم نیست که بقیه اعضای هیئت مدیره هم پیشکسوت باشند. ما پیشکسوتان اکثرا فنی هستیم اما باشگاه به کسی نیاز دارد که درآمدزایی کند و در بخش اقتصادی مفید باشد.  به نظرم اگر پیشکسوت می آورند باید توانا باشد و اگر فرد غیر ورزشی هم باشد، باید توانایی داشته باشد. در باره این موضوع خیلی تاکید خاصی ندارم.

* آکادمی نیاز به حمایت دارد

وضعیت فنی تیم های پایه نسبت به پارسال خیلی بهتر شده و تنها یک مقدار باید به آقای حلالی در تیم امید کمک کنیم. اما مسئله اصلی اقتصادی و مالی است؛ ما 8 ماه است که هیچ حقوقی به کسی نداده ایم. باشگاه فقط به ما لباس داده و پول ها به تیم بزرگسالان رفته اند، طبیعی هم هست چون بزرگسالان هزینه بیشتری دارند.

* از انصاری فرد تقاضای کمک دارم

در این مدت باشگاه هیچ کمکی به ما نکرده و هر هزینه ای هم که کرده ایم فاکتورش را داریم. سر تمرین بازیکن دندانش می‌شکند، آب لازم دارد، باید از داوران در مسابقات پذیرایی کنیم و خیلی مسائل دیگر اما متاسفانه کمکی نمی شود. من امروز با محمدحسن انصاری فرد نشستی داشتم و خیلی ما را امیدوار کردند. خود او دوست دارد کمک کند اما امیدواریم حمایت هم بشود. بچه ها همین امروز گفتند که تا پول نیاید بازی نخواهیم کرد.

* نگاه کالدرون به جوانان مثبت است

ما با آقای کالدرون قرار گذاشته ایم که هر چند وقت یک بار تیم بزرگسالان با تیم های پایه بازی دوستانه انجام دهد و بازیکنان با استعداد شناسایی شوند. نگاه آقای کالدرون به جوانان مثبت است، در دوران برانکو هم یادتان هست که بازیکنانی مثل سعید حسین پور به تیم بزرگسالان رسیدند یا خیلی افراد دیگر که در تیم های پایه بودند.

* پرسپولیس قهرمان می شود

تیم در مقابل پارس جنوبی خیلی خوب بازی کرد و من هم مثل هواداران امیدوار شدم. خودم انتظار چنین بازی ای را نداشتم اما تیم با تمام فراز و نشیب ها عالی بازی کرد. فکر می کنم می توانیم تراکتور را هم ببریم و اگر مسئله خاصی پیش نیاید، حداقل با یک امتیاز از زمین بیرون می آییم. هواداران مطمئن باشند جام برای پرسپولیس است.