حدادی: شکست در ۴۰ ثانیه آخر بسیار تلخ بود

حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست مقابل پورتوریکو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اخبار ورزشی_ حدادی که با ۲۲ امتیاز و ۱۶ ریباند بهترین عملکرد انفرادی را در این بازی داشت، گفت: در سه کوارتر اول بسیار خوب بودیم اما در کوارتر چهارم شرایط تغییر کرد. تیم حریف با پرس تمام زمین چند بار توپ را از ما گرفت. آنها در این کوارتر چند ریباند حمله هم داشتند و شانس های دوم ما را محدود کردند. باید تلاش کنیم این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی های آینده باشیم. امیدواریم در دو بازی آینده پیروز شویم. ما بهتر شوت زدیم و تنها مشکلی که داشتیم تعداد بالای توپ های از دست رفته ما بود. تنها دلیلی که باعث شکست ما شد توپ های از دست رفته ما بود. در دقایق پایانی چند توپ حساس را از دست دادیم و آنها از این فرصت استفاده کردند.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران در دقایق پایانی احساس خستگی کرده یا نه، گفت: وقتی من در حمله بودم، می شنیدم که آنها فریاد می زدند و درخواست سرعت بیشتری از تیمشان می کردند. آنها هم در دقایق ابتدای بازی سریع کار می کردند و شرایط مساوی بود. درباره خودم می توانم بگویم که اصلا خسته نبودم. هم تیمی هایم هم خسته به نظر نمی رسیدند. در اواخر بازی آنها از تاکتیک پن داون استفاده می کردند و من باید بالاتر بازی می کردم. ما سه ماه تمرین کردیم و کاملا آماده هستیم. اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی با خستگی نداشت. بسکتبال همیشه همینطور بوده. در بعضی بازی ها ما ۲۰ امتیاز عقب بودیم و بردیم.

سنتر تیم ملی ایران درباره تصمیم های داور در دقایق پایانی گفت: نمی توانم درباره داوری اظهارنظری کنم. ما بسکتبال بازی می کنیم و درباره این مسائل صحبت نمی کنیم.

او درباره شوت ثانیه آخر بازیکن پورتوریکو که باعث پیروزی این تیم شد، گفت: بازیکن پورتوریکو خیلی خوش شانس بود. او فقط توپ را پرتاب کرد و توپ وارد سبد شد. البته شوت بدی نبود.

حامد حدادی در پاسخ به این سوال که شانس تیم ایران را برای کسب سهمیه از جام جهانی چقدر می داند، گفت: ما برای سه ماه برای این بازی ها تمرین کرده ایم. بسیار سخت کار کردیم. باختن بازی در ۴۰ ثانیه پایانی بسیار تلخ بود اما دو بازی باقی مانده و ما خواهیم جنگید.