نباید اجازه دهیم استرالیا به خودباوری برسد

امیر غفور پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر و کسب جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: بدون شک مقابل هر تیمی بخواهیم کم کاری کنیم بازنده خواهیم شد.

اخبار ورزشی- امروز مقابل قطر بسیار خوب بازی کردیم و به همین دلیل حریف حرفی برای گفتن نداشت.

وی ادامه داد: قطری ها با وجود اینکه دو ست را باخته بودند، اما ناامید شدند و در ست سوم بسیار خوب بازی کردند و می خواستند کار را به ست چهارم و پنجم بکشانند. خوشبختانه بازیکنان ایران جنگنده ظاهر شدند و با نمایش یک بازی خوب و روان توانستند برنده شوند. برای صعود به مسابقات انتخابی المپیک به این پیروزی نیاز داشتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران  درخصوص بازی فردا مقابل استرالیا گفت: استرالیا یکی از حریفان ما در مسابقات انتخابی المپیک است. فردا باید این تیم را شکست دهیم تا هم شرایط مان در این مسابقات بهتر شود و هم اینکه اجازه ندهیم استرالیایی ها به این خود باوری برسند که می‌توانند ما را شکست دهند.

غفور درخصوص رقابت های انتخابی المپیک در چین، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که به المپیک برویم. بدون شک تمام بازیکنان از جان و دل مایه خواهند گذاشت تا ایران به المپیک برود. در این راه مردم هم ما را دعا می‌کنند و انرژی زیادی به ما می دهند.