ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که دیدار سختی برای ۲ تیم محسوب می‌شود.

اخبار ورزشی- گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درصدد است تا برای این مسابقه تیمش را با تغییراتی به زمین مسابقه بفرستد. با محرومیت علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش سرخ ها، بوژیدار رادوشوویچ مانند دیدار هفته اول، رو در روی نفت بازی می‌کند. در خط دفاع، حضور شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد نادری و مهدی شیری قطعی است.

در خط هافبک وحید امیری، مهدی ترابی، احمدنوراللهی و بشار رسن بازی می‌کنند و برای نخستین بار در لیگ نوزدهم، جونیور براندائو و علی علیپور در خط حمله حضور دارند. براندائو پس از حضور در ایران دقایقی رو در روی تراکتور بازی کرد، اما اکنون آمادگی خوبی دارد و با صلاحدید کادرفنی مقابل برزیلی بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان:

بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نوراللهی، بشار رسن، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

در پایان لازم به ذکر است، پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و برزیلی‌های ایران با ۴ امتیاز پنجم هستند.