برگزاری جلسه تاج و مجیدی/ همه منتظر بازگشت استیلی!

تیم ملی فوتبال امید ایران که برای برگزاری اردوی تدارکاتی به تاشکند سفر کرده بود، در بازی دوم دوستانه مقابل ازبک‌ها با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد تا انتقادات زیادی به کادرفنی تیم ملی و فرهاد مجیدی شود.

اخبار ورزشی- مجیدی که پس از حضور در تهران، به اهواز رفت تا دیدار فولاد و سپاهان را از نزدیک تماشا کند، پس از بازگشت، جلسه‌ای را با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد تا درباره شرایط موجود صحبت کند.

تاج به مجیدی قول حمایت داده است، اما مجیدی و حمید استیلی با یکدیگر دچار زاویه شده اند و به همین دلیل همه منتظر هستند تا استیلی به تهران بازگردد و درباره شرایط موجود تصمیم گیری شود.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران همراه با خانواده به مسافرت رفته و آخر هفته به تهران باز می‌گردد و سپس با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

در حالی که قرار است تیم ملی امید آماده حضور در مسابقات نهایی المپیک ۲۰۲۰ شود، شرایط به هیچ عنوان راضی کننده نیست و باید دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره سرمربی تیم ملی خواهد گرفت.

قرعه کشی مسابقات نهایی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، چهارم مهرماه در تایلند برگزار می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حمید استیلی و میرشاد ماجدی به عنوان نمایندگان ایران راهی این مراسم خواهند شد.