فتنه‌گران بهتر است بروند قایم شوند

حسین عبدی امشب در نشست خبری پایان دیدار ایران و افغانستان با اشاره به برد تیمش و صعود به مرحله نهایی اظهار کرد: بچه‎های تیم من نشان دادند توانایی برد برابر هر تیمی را دارند و خدا را شاکرم به خاطر عنایتش به تیم ما.

اخبار ورزشی- حسین عبدی ادامه داد: در این سن هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بچه‌ها تلاش زیادی کردند و غیرت به خرج دادند زیرا این تیم تنها 6 هفته بود که دور هم جمع شده‌ بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بیان کرد: ما ملتی هستیم بزرگ، با فرهنگی کهن و غنی و سرشار از استعداد و پتانسیل و امروز همین فرزندان ایران کاری کردند که نشان دادند در اوج تحریم‌ها و مشکلات مالی هم می‌شود در فوتبال هر کاری انجام داد.

وی با گلایه از کسانی که به دنبال به حاشیه بردن تیمش بودند افزود: خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم زیرا عده‌ای به دنبال هرج و مرج بودند و برای منافع خودشان تلاش می‌کردند و امروز تیرشان به سنگ خورد.

عبدی تأکید کرد: کسانی که پشت پا به ما زدند، تمام مدت به دنبال ایجاد حاشیه بودند چون خود را صاحب فوتبال می‌دانند و منتظر بودند تیم ما امروز موفق نشود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه همه فتنه‌های آنها به خودشان برگشت و ما با برد خود در رأس قرار گرفتیم، فتنه‌گران باید بروند جایی قایم شوند تا ترکش برد به آنها نخورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: باخت در یک بازی دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که آنها تیم کشورشان را بکوبند زیرا مهم بازی‌های رسمی بود که دیدید چگونه برنده شدیم.

وی ادامه داد: ما با تیم دوم و سوم خود هم می‌توانستیم در این بازی تیم افغانستان را ببریم و دیدید در 90 دقیقه بدون تعویض بازی خوبی ارائه دادیم و این مهم را اثبات کردیم.

عبدی گفت: ما یک گروه 50 نفری هستیم که امروز سه بازیکن آن در این بازی‌ها حضور داشتند، 27 بازیکن دیگر منتظر شروع تمرینات هستند و باید دوباره کار را شروع کنیم زیرا هنوز اول راه هستیم.

وی با تشکر از مسوولان فدراسیون اظهار داشت: از آقایان مهدی تاج، ساکت، شکوری، ماجدی، استیلی، صوفی و ... بابت حمایت از تیم ملی نوجوانان تشکر می‌کنم، از همه ایران عزیز هم تشکر می‌کنم که مرا تحمل کرده و به بنده اعتماد کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به آینده تیم نوجوانان ایران گفت: من تا ساعت 12 امشب با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

وی تصریح کرد: ما در تیم ملی سعی داشتیم که پنجره‌ای رو به آینده را به این بازیکنان نشان دهیم و فوتبال و لذت بازی آن را به آنها نشان دهیم.

عبدی اضافه کرد: ما یک استراتژیک در تیم ملی داشتیم که با کمترین گل خورده یک فوتبال شناور و رو به جلویی بازی کنیم و از زدن زیر توپ و به نوعی علی‌اصغری بازی کردن پرهیز کنیم.

وی گفت: امیدوارم ایرانی آباد داشته باشیم و همواره کشورم در زمینه‌های ورزشی، علمی، اقتصادی و ... در قله‌های جهانی حضور داشته باشد.

سرمربی تیم‌ نوجوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که روزی آرزو عکس گرفتن با ما را داشتند امروز علیه ما و تیم ملی توطئه می‌کنند، باید کسانی که فضای فوتبال را مسموم می‌کنند از آن بیرون بروند.