سرویس ورزشی افکار نیوز - برنامه نود پس از غیبت 2 هفته ی خود دوباره به روی آنتن شبکه ی سه سیما آمد .
عادل ضمن تشکر از همه کسانی که در این دوهفته از نبود برنامه نود شکایت کرده بودند و خواستار پخش این برنامه بودند توضیحاتی را درمورد غیبت دوهفته ی برنامه داد.

تهیه کننده و مجری برنامه اظهار داشت به علت انتخابات وحساسیت آن صلاح ندانستن که برنامه داشته باشیم و شنبه ویکشنبه هم خواستیم برنامه داشته باشیم اما بازهم صلاح نداستن دوشنبه هم لزومی نداشت بعد از انتخابات برنامه داشته باشیم.

عادل فردوسی پور مجری برنامه نود در این برنامه قسمت های مختلفی را مدنظر قرار داده بود که یکی از بخش های آن به پخش دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر مربوط می شد.

اما موضوع اصلی برنامه فردوسی پور ماجرای انتخابات فدراسیون فوتبال و بحثبازنشسته بودن کفاشیان بود که سوال نظر سنجی هم به همین ماجرا اشاره داشت.

در ابتدای برنامه مختصری از نحوه انتخابات فدراسیون فوتبال از سال ۸۵ مورد بررسی قرار گرفت و چگونگی تعلیق فوتبال ایران به نمایش گذاشته شد.

عادل فردوسی پور در یکی از بخش های برنامه نود حرکتی جالب و در خور توجه انجام داد و طی آن صحنه ای از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال را نشان داد که طی آن گفتگوی حمید سجادی و عزیز محمدی در کنار مهدی تاج لب خوانی شد.

در این صحنه حمید سجادی به عزیز محمدی می گوید: " بهش بگین که کفاشیان انتخاب نمی شه، اگر انتخاب بشه، باطل میشه ". این جمله ای بود که سجادی در جلسه مجمع آن را مطرح کرد و نشان دهنده رفتارهای افراد حاضر در وزارت ورزش و جوانان می دهد.

اینکه معاون وزیر ورزش و جوانان پیش از مشخص شدن نتیجه انتخابات از ابطال انتخابات سخن بگوید جای تاسف و نگرانی برای ورزش کشور دارد.

او قبل از پخش این صحنه ها پیش زمینه ای را مطرح کرد و گفت: می گویند که در انتخابات فدراسیون فوتبال نمی خواستند که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال شود و این تصمیم قبل از برگزاری مجمع گرفته شده است!

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود بود وبه بررسی صحنه های حساس داوری این هفته از لیگ پرداخت.


فدراسیون جدید و تازه کار فوتبال ایران طی روزهای اخیر در اولین اقدام خود نظر وزارت ورزش در خصوص برگزاری دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز را وتو کرد.

فدراسیون نشینان که پیشنهاد وزارت ورزش را در ابتدا تایید کرده بودند بعد از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این پیشنهاد را رد کرده و به مدیران باشگاه های استقلال و شاهین اعلام کردند که دیدار فینال در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.



سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر هم از احتمال برگزاری بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز گله گذاری کرد.

حمید درخشان که به روی خط ارتباطی نود آمده بود درپاسخ به این سوال فردوسی پور که آیا جاسم کرار بازی خواهد کرد یا خیر گفت: کرار در بازی آخر تیم در چند دقیقه ای که وارد زمین شد دچار مصدومیت شد و حضور وی در بازی فینال مبهم است.




در قسمتی از برنامه یک مصاحبه از اراک پخش که یک خبرنگار با دست شکسته گفت: تماشاگران اراکی موقع فیلمبرداری مرا کتک زدندو دوربین مرا برداشتند …

در اواخر برنامه بازیهای مهم لیگ دسته اول به نمایش گذاشته شد ، همچنین از لیگ فوتسال گزارش جامعی تهیه و پخش شد . دست اندرکاران تیم شهید منصوری بر این باور بودند که در بازی پایانی تیمهای فوتسال گیتیپسند با پرسپولیس تبانی کردند! و از سوی دیگر، مسئولان گیتیپسند عنوان کردند که چرا تیم فولاد ماهان اصفهان با ذخیرههای خود مقابل شهيد منصوري بازی کرد؟