جنگ حیثیتی شماره 10 ایران با آقای گل آسیا

رقابت های لیگ ستارگان قطر در فصل جاری امروز در حالی وارد هفته ششم خود می شود که الدحیل با روی فاریا سرمربی پرتغالی خود در راه پیشی گرفتن موقتی از السد باید از سد السیلیه عبور کند.

اخبار ورزشیهر دو تیم شروع خوبی در این فصل نداشتند اما رفته رفته سرو شکل بهتری گرفتند تا پله به پله در جدول صعود و به رده های بالایی جدول برسند. السیلیه که در فصل جاری ستاره شماره 10 ایران را در پیشانی خط حمله خود دارد با دل بستن به گلزنی های کریم انصاری فرد چشم به صعود بیشتر از رده هفتم جدول دوخته تا دوباره در جمع چهار تیم برتر رقابت ها جا بگیرد.

نکته اصلی تقابل امروز دو تیم به رویارویی حیثیتی انصاری فرد با معز علی آقای گل آسیا برمی گردد، دو بازیکنی که از دید استادالدوحه به عنوان ستاره های کلیدی در خط حمله معرفی و همه نگاه ها به آنها دوخته شده تا سرنوشت این تقابل مهم میان دو نماینده آسیایی قطر را مشخص کنند.

الطرابلسی سرمربی تونسی و مشهور السیلیه در سومین فصل از نشستن روی نیمکت رهبری این باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تعریف و تمجید از نگاه شاگردانش به انصاری فرد و اتفاقات بازی قبل پیرامون مردود اعلام شدن گل این بازیکن مقابل السد پرداخت و با تمجید از توانایی های مهاجم ایرانی ابراز امیدواری کرد که موتور گلزنی آقاکریم همچنان روشن بماند.