گزینه اول جانشینی برانکو به کالدرون رسید

 رویارویی با پرسپولیس آن هم در هفته ششم لیگ برتر برای یحیی گل محمدی می تواند حساسیت های بسیار زیادی داشته باشد. او که بعد از قطعی شدن جدایی برانکو به عنوان اصلی ترین گزینه داخلی جانشینی پروفسور تا یک قدمی امضای قرارداد با سرخ ها پیش رفت در نهایت به توافق خود با مدیران شهرخودرو پایبند ماند تا فردا مقابل پرسپولیس هدایت مشهدی ها را در دست داشته باشد.

اخبار ورزشیگل محمدی در تمام سال هایی که وارد عرصه مربیگری شده در مجموع 14 بار مقابل پرسپولیس شاگردانش را به میدان فرستاده است که طی این بازی ها صاحب آمار جالب شش برد، دو تساوی و شش باخت شده است تا همه چیز میان او و تیم سابقش به صورت برابر پیش برود.

در این بین اما رکورد عجیب تر به پنج تقابل قبلی یحیی با پرسپولیسی ها آن هم برابر برانکو ایوانکوویچ استاد سابقش در تیم ملی ایران برمی گردد که در این بازی ها 4 باخت و یک تساوی در کارنامه گل محمدی ثبت شد تا جدال فردا فرصتی طلایی برای او برای فرار از این طلسم قلمداد شود. اولین تقابل سرمربی شهرخودرو با مرد آرژانتینی نیمکت پرسپولیس قطعا با هر نتیجه ای به پایان برسد دستخوش تبعات بسیار زیادی برای دو طرف خواهد بود.