نامه برکناری فرهاد روی میز تاج

ماجرایی که از حد شایعه فراتر رفته و حالا به یک طرح جدی بدل شده است. در همین راستا دیروز کمیته فنی تشکیل جلسه داد و اتفاقاتی در آن به وقوع پیوست که بد نیست ریز آن را به اتفاق همدیگر مرور کنیم.
جلسه به درخواست شیعی
اخبار ورزشیکمیته فنی دیروز در فدراسیون تشکیل جلسه داد. این جلسه به درخواست محمود شیعی به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه بر پا شد و علاوه بر حاضران کمیته فنی ابراهیم شکوری نیز حضور داشت. صورتجلسه نتایج ضعیف تیم امید بود و هدف رسیدن به یک راه‌حل نهایی.
با فرهاد به جایی نمی‌رسیم
نشست آغاز شد و اعضای کمیته فنی موارد موردنظرشان را مطرح کردند. اغلب آن‌ها در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که اگر قرار باشد تیم امید راهی المپیک شود، این مهم با فرهاد مجیدی محقق نخواهد شد و باید در انتخاب سکاندار این تیم تجدید نظر کرد.
تماس‌های بی‌جواب
در خلال برگزاری جلسه با خود فرهاد هم تماس گرفته شد، ولی خبری از پاسخگویی نبود. این تماس‌ها ۲ بار دیگر نیز تکرار شد، اما مجیدی به هیچ‌کدام از این ۳ تماس تلفنی جواب نداد تا باعث ناراحتی بسیاری از حاضران شود. آن‌ها مدعی بودند مجیدی به‌رغم آنلاین بودن، جواب نداده است!
نامه به تاج و قطع همکاری با فرهاد
در نهایت وقتی مجیدی حرف نزد، کمیته فنی نامه‌ای تنظیم کرد و آن را برای تاج فرستاد که در آن قید شده به زعم آن‌ها تیم امید با فرهاد مجیدی موفق نخواهد شد و نظر کمیته فوق برکناری سرمربی است.
پیشنهاد به ویلموتس و برانکو
براساس شنیده‌های ما حمید استیلی در جلسه فوق تأکید کرد که اگر قرار است فرهاد مجیدی سرمربی نباشد و بنا بر هر دلیلی طرح عبور از فرهاد مطرح شود، دو راه پیش روی فدراسیون است. اول اینکه مارک ویلموتس را مجاب به پذیرفتن هدایت همزمان تیم امید و بزرگسالان کنند و دوم اینکه یکی مثل برانکو را بیاورند. ولی با هر دو پیشنهاد مخالفت شد، چون مدیران فدراسیون تأکید داشتند ویلموتس زیر بار نمی‌رود و در مورد طرح جذب نفراتی همچون برانکو هم اگر فدراسیون می‌توانست چنین پول‌هایی بپردازد که زلاتکو کرانچار را کنار نمی‌گذاشت!
مجیدی، دستیار استیلی؟!
وقتی کار به اینجا رسید، پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه خود حمید استیلی کار را به عنوان سرمربی دست بگیرد و فرهاد هم در کادر تحت عنوان دستیار همکاری کند. طرحی که احتمال پذیرفتن آن توسط مجیدی بسیار کم است.
تاج زیر بار نرفته
اگرچه کمیته فنی نامه برکناری فرهاد مجیدی را در اختیار مهدی تاج گذاشته، ولی رئیس فدراسیون هنوز زیربار عزل فرهاد نرفته است و اصرار دارد که، چون وقتی برای تعویض کادر فنی وجود ندارد بهتر است مجیدی بماند و حمید استیلی هم به عنوان بزرگتر کمکش کند. البته باتوجه به جو ایجاد شده باید ببینیم مقاومت تاج تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.
مجیدی حتی یک رأی هم نیاورد
کمیته فنی که رأی به عزل مجیدی داد، یک گروه ۷ نفره تلقی می‌شود که شامل محمدرضا ساکت، محمود شیعی، اکبر محمدی، صوفی‌زاده، مرتضی محصص، حمید استیلی و میرشاد ماجدی است. شنیده‌ها حاکی است که ۶ نفر از این اعضا رأی به رفتن فرهاد داده‌اند و البته یک رأی هم ممتنع بوده است. یعنی مجیدی حتی یک رأی موافق هم در کمیته فنی نیاورد.