تغییراتی که صدای پرسپولیسی ها را درآورد

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی و کسب ۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد که پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا در ادامه مسابقات شرایط شان بهتر شود و بتوانند به صدر برسند.

اخبار ورزشی- پس از شکست سرخپوشان مقابل شهر خودرو، کالدرون تمرینات این تیم را چهار روز استراحت داد تا روز چهارشنبه تمرینات را از سر بگیرد. سایر بازیکنان هم امروز برای یک بازی دوستانه در ورزشگاه حاضر شدند.

البته سرمربی آرژانتینی در چند بازی گذشته ترکیب و مدل حضور بازیکنان در زمین را چندین چند بار تغییر داده که این موضوع صدای پرسپولیسی‌ها را درآورده است.

در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و شهر خودرو، سیامک نعمتی در پست دفاع راست به جای مهدی شیری بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت، اما در دقایق پایانی، مهدی شیری جای او را گرفت تا صدای پرسپولیسی‌ها در بیاید. نعمتی پیش از این هم در پست هافبک راست و هافبک بازیساز بازی کرد.

بیشتر بخوانید: جلسه هیئت مدیره پرسپولیس امروز برگزار می‌شود

همچنین این وضعیت هم برای وحید امیری وجود دارد. او یک بازی نیمکت‎نشین بود، سپس هافبک چپ بازی کرد و سپس در کنار احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت. این بازیکن در دقایقی هم کنار علی علیپور در پست مهاجم بازی کرده است و تغییر و تحولات در پست او سبب شده تا نتواند عملکرد خوبی ارائه دهد.

البته این تغییرات به محمد نادری هم رسیده است. او ابتدا دفاع چپ بازی کرد و سپس به هافبک چپ رفت تا محمد انصاری به عنوان دفاع چپ در ترکیب بماند و البته به جز این، موارد دیگری هم وجود دارد که از تغییر محل بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد. در بازی با شهر خودرو، او بازهم دفاع چپ بازی کرد و انصاری مدافع وسط شد.

این موضوع با اعتراض هواداران پرسپولیس و کارشناس‌ها روبرو شده و باید دید کالدرون برای بازی با پیکان تهران پس از تعطیلات لیگ برتر و صنعت نفت آبادان در جام حذفی چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. آیا بازیکنان در پست‌های اصلی شان به میدان می‌روند یا بازهم جابجا خواهند شد؟

دیدار پرسپولیس و پیکان، ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.